اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار مهدوی‌نژاد؛

مراسم بزرگداشت پدر شهیدان زین‌الدین برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم سالگرد ارتحال پدر شهیدان مجید و مهدی زین‌الدین شب گذشته در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

مراسم بزرگداشت پدر شهیدان زین‌الدین برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم سالگرد ارتحال عبدالرزاق زین‌الدین در مسجد شهدای قم با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، معاون هماهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع)، آیت‌الله خرازی و جمعی از جانبازان و خانواده‌های شهدا برگزار شد.
 در این مراسم که جمع کثیری از مردم متدین و انقلابی حضور داشتند، یکی از مداحان استان به مداحی پرداخت و سپس شرکت‌کنندگان در این مراسم بر سر مزار آن مرحوم گرد آمده و بر ادامه راه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تاکید کردند.
مرحوم عبدالرزاق شیخ زین‌الدینی از انقلابیون دوران سیاه شاهنشاهی بود که خدمات ارزنده‌ای در قالب شرکت در گروه‌های مردمی به انقلاب اسلامی ارائه کرده و حتی مدتی از عمر خود را در تبعید به‌سر می‌برد.
شهید مهدی زین‌الدین فرمانده لشکر 17 علی‌ابن‌ابیطالب(ع) همراه برادر شهیدش مجید در 27 آبان سال 63 همزمان با 28 صفر به منظور شناسایی منطقه عملیاتی از باختران به سمت سردشت حرکت می‌کنند.
شهید مهدی زین‌الدین سرانجام پس از سالیان طولانی دفاع در جبهه‌ها و شرکت در عملیات و صحنه‌های افتخارآفرین در درگیری با ضدانقلاب به شهادت رسید.
انتهای پیام/ن۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول