اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

حضور حماسی مردم در انتخابات موجب یاس دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: حضور حماسی مردم در صحنه‌ها به ویژه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی موجب یأس و دلسردی دشمنان می‌شود.

حضور حماسی مردم در انتخابات موجب یاس دشمنان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسین زارع در نشست هم‌اندیشی راهبردی زنان و خانواده اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم نقشه راهی در حوزه زنان و خانواده داشته باشیم باید با مطالعه و پژوهش مسائل و مشکلات شناسایی شوند و ظرفیت‌های جدیدتر مورد بررسی قرار گیرند.
وی افزود: دشمنان هزینه‌های زیادی را صرف می‌کنند تا کانون خانواده دچار آسیب شود اما در این جنگ نرم با تبعیت از ولایت و جهاد فرهنگی دشمنان به شکست واداشته می‌شوند.
معاون استاندار بوشهر گفت: حضور حماسی مردم در صحنه‌ها به ویژه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی موجب یأس و دلسردی دشمنان می‌شود.
زارع گفت: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس بار دیگر وفاداری خود به نظام اسلامی را اثبات می‌کنند.
وی بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در بوشهر فراهم است.
مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری گفت: استفاده از خرد جمعی در شناسایی چالش‌ها، آسیب‌شناسی محیطی، مسئله شناسی اجتماعی زنان و تبیین مشکلات زنان و خانواده در استان و ارائه راهبردها از اولویت ما است.
زهرا عرفان تصریح کرد: برای دستیابی به نقشه‌ای عملی در حوزه زنان و خانواده، نهادهای علمی و مدیریتی، برنامه‌ریزان، متولیان امور فرهنگی باید از منابع و تعالیم اسلامی بهره گیرند.
وی افزود: امروزه دشمنان با شبهه‌افکنی و ایجاد تردید در صدد مانع از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستند اما مردم ولایت‌مدار استان با حفظ وحدت، مشارکت حداکثری را به نمایش می‌گذارند.
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول