اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 70

آخرین وضعیت اعلام صلاحیت‌های ساری و میاندرود

خبرگزاری فارس: هیئت‌های نظارت استانی تا ساعت 24 شنبه شب نتیجه بررسی نهایی داوطلبان را به بخشداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور اعلام کرد که براساس آن هفت داوطلب حوزه انتخابیه ساری و میاندرود احراز صلاحیت شدند.

آخرین وضعیت اعلام صلاحیت‌های ساری و میاندرود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری با پایان یافتن مرحله دوم تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه ساری و میاندرود دستخوش تغییراتی شد.
از 24 داوطلب ثبت‌نام شده برای حضور در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دو نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی (شجاعی و یوسف‌نژاد) به همراه پنج داوطلب دیگر برای شرکت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت اجرایی احراز صلاحیت شدند.
منصور زارعی، محمد دامادی، علی‌اکبر خورشیدی، حجت‌الاسلام باباپور و سورکی پنج داوطلبی هستند که از سوی هیئت اجرایی صلاحیتشان احراز شد.
از سوی دیگر، مجید حسین‌زادگان، ابوالقاسم روحی، نادعلی رمضانپور و محمد شفیعی از نامزدهایی هستند که بر اساس مدت قانونی اعلام شده به دنبال احراز صلاحیتشان هستند.
به استناد تبصره‌های دو و سه ماده 52 قانون انتخابات و بر اساس ماده 34 آیین اجرایی آن، کاندیداها حداکثر ظرف مدت 24 ساعت از تاریخ ابلاغ فرماندار مرکز حوزه انتخابیه می‌توانند شکایات خود را در تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان حافظ، پایین‌تر از تالار وحدت، ورزشگاه شهید حیدرنیا و در استان‌ها به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان ارائه و رسید دریافت کنند.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول