اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن خوشنویسان جم خبر داد

برگزاری آزمون مقطع مقدماتی و ممتاز خوشنویسی در جم

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان جم از برگزاری آزمون مقطع مقدماتی و ممتاز خوشنویسی در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری آزمون مقطع مقدماتی و ممتاز خوشنویسی در جم
داریوش تازش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: هنر خوشنویسی از هنرهای ارزشمند است که گسترش این هنر در جامعه امری لازم است.
وی افزود: شهرستان جم در این رشته هنری افراد برجسته‌ای به جامعه هنری معرفی کرده و برای تقویت این رشته هنری برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان جم از برگزاری آزمون مقطع مقدماتی و ممتاز خوشنویسی توسط انجمن خوشنویسان این شهرستان برای هنرجویان این رشته هنری خبر داد و خاطر نشان کرد: انجمن خوشنویسان شهرستان جم توانسته است با توجه به نوپا بودن انجمن، در جذب استعدادهای هنر خوشنویسی و آموزش و پرورش علاقه‌مندان به این هنر موفق عمل کند.
تازش تصریح کرد: در برگزاری امتحان هنرجویان خوشنویسی در شهرستان جم؛ این انجمن با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم، آزمون خوشنویسی خود را در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ( 29 و 30 دی‌ماه سال جاری) در تالار شهید خاتمی اداره فرهنگ ارشاد اسلامی جم برگزار کرد.
وی اضافه کرد: در این آزمون تعداد 23 نفر شرکت کردند و آزمون در مقاطع مقدماتی تا ممتاز برگزار شد.
رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان جم گفت: هدف از برگزاری این آزمون ارتقای سطح خوشنویسی هنرجویان انجمن و علاقه‌مندان به این رشته هنری بوده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم نیز اظهار داشت: شهرستان جم در هنر خوشنویسی در استان دارای جایگاه ویژه‌ای است و در دو سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته به پیشرفت قابل‌توجهی رسیده‌ایم.
علی موذنی افزود: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و استفاده از اساتید برجسته و همچنین برگزاری آزمون‌های مقدماتی و ممتاز در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.
وی بیان کرد: حمایت از هنرمندان و تلاش برای ارتقای کیفیت هنرمندان رشته‌های مختلف در سال جاری توسط اداره ارشاد شهرستان مورد توجه قرار داشته و هم‌اکنون شاهد رضایت هنرمندان هستیم.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول