اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی نوشهر خبر داد

حضور 142 هنرمند در ایستگاه خوشنویسی مازندران/ تصویرسازی خانه خدا و کربلا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از برپایی و برگزاری ایستگاه نقاشی و خوشنویسی در نوشهر و بخش کجور با حضور 142 شرکت کننده خبر داد.

حضور 142 هنرمند در ایستگاه خوشنویسی مازندران/ تصویرسازی خانه خدا و کربلا
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام حسن توپاحیدری ظهر امروز در حاشیه برگزاری این ایستگاه نقاشی و خوشنویسی در جمع خبرنگاران بیان داشت: این حرکت خوب فرهنگی و هنری با همراهی و همکاری ادارات آموزش و پرورش نوشهر و کجور، بخشداری کجور، کتابخانه عمومی پول کجور و شرکت تعاونی فرهنگی و هنری ضیافت سبز خزر برگزار شد.
وی ابراز داشت: ایستگاه نقاشی در روز اول ویژه دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی و روز دوم ویژه دانش‌آموزان مقطع دبیرستان برگزار شد.
توپاحیدری ادامه داد: ایستگاه خوشنویسی نیز برای تمام مقاطع دانش‌آموزی برگزار می‌شود و لازم به ذکر است که هر سه ایستگاه در این سه روز در حوزه شهری نوشهر در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر و در کجور کتابخانه عمومی پول کجور برگزار شده که استقبال خوبی را به همراه داشت.
وی تصریح کرد: از 142 شرکت‌کننده 109 نفر در ایستگاه نوشهر و 33 نفر در ایستگاه کجور ارائه اثر کردند که امیدواریم در دوره‌های بعدی برگزاری شرکت‌کنندگان بیشتری حضور یابند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر خاطرنشان کرد: به سه اثر از آثار برتر در هر رشته جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود و به‌زودی اسامی برندگان به صورت رسمی اعلام می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: ایستگاه نقاشی خوبی بوده و خانواده‌ها، معلمان و فرزندان نیز برای تماشای برگزاری این مسابقه آمدند که اتفاقا نمای جالبی داشت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر نوجوانان و دانش‌آموزان را استعدادهای در حال شکوفایی فرهنگ و هنر عنوان کرد و بیان داشت: از نکات قابل توجه این آثار این بودکه بیش از 80 درصد آثار شرکت‌کنندگان آثار مذهبی را شامل می‌شد در صورتی که ما موضوع آثار را آزاد اعلام کرده بودیم.
توپاحیدری در پایان اذعان داشت: به شخصه دیدم که کودکی با ذوق و علاقه خاص صحنه‌هایی از کربلا را نقاشی می‌کشید یا دانش‌آموزی که سعی می‌کرد تصویر خانه خدا را زیبا ترسیم کند، اینها نشان‌دهنده این است که امروز خانواده‌های ما بر باورهای دینی فرزندان کار می‌کنند.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول