اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تحول بزرگ آبرسانی روستایی در بخش‌های لوداب و مارگون

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای آبرسانی بخش‌های لوداب و مارگون در نظر گرفته شده و در تلاش هستیم تا پایان سال مالی جاری 11 روستای دیگر آبرسانی شود.

تحول بزرگ آبرسانی روستایی در بخش‌های لوداب و مارگون
سجاد رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مجتمع آبرسانی منطقه کمک لوداب برای نخستین بار و در اقدامی بزرگ بعد از 32 سال از عمر انقلاب در حال بهره‌برداری است که امیدواریم موجب ماندگاری خدمتگزاری نظام برای مردم در این روستاها شود.
مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در اقدامی دیگر و در کمترین زمان ممکن پروژه سادات محمودی را تکمیل و لوله‌های به کار رفته در شبکه آبرسانی پلی‌اتیلن شده است.
وی عنوان کرد: از ماده 180 تاکنون اعتباری برای بویراحمد پیش‌بینی نشده ولی امسال با پیگیری‌های انجام شده یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای بخش‌های لوداب و مارگون در نظر گرفته شده و در تلاش هستیم تا پایان سال مالی جاری 11 روستای دیگر آبرسانی شود.
رستگار با اشاره به حجم بالای خدمات نظام در حوزه آبرسانی به مردم تصریح کرد: آبرسانی به روستاهای هفت چشمه نیز در بخش لوداب در دست اجرا است که فاز اول آن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: آبرسانی دلی رج با پنج روستا از اعتبارات خشکسالی نیز تا پایان سال مالی سال جاری به اتمام می‌رسد.
رستگار ادامه داد: آبرسانی به روستای آبگل در سیلاب و کلوار نیز از دیگر اقدامات این شرکت در شهرستان بویراحمد بوده است.
مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد به پروژه‌های میمند و دشت رز در شهرستان دنا اشاره و عنوان کرد: شبکه آبرسانی در این روستاها به طور کامل تعویض و اصلاح شده است.
وی تاکید کرد: مخزن ذخیره آب میمند در استان کهگیلویه و بویراحمد دومین مخزن آب به لحاظ حجم است که در شهرستان دنا اجرا شده است.
این مسئول امور آب روستایی در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: پروژه قیام از اقدامات مهم این شرکت در شهرستان کهگیلویه است که پنج روستا در این پروژه‌ها زیر پوشش آبرسانی و تعویض شبکه قرار گرفتند.
رستگار تصریح کرد: در شهرستان بهمئی نیز مشکلات آبرسانی به برخی روستاهای دشت آهو تا پایان سال برطرف می‌شود.
وی خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را افتخاری بزرگ خواند و بیان کرد: این مردم در طول جنگ با اخلاص و غیرت هر آنچه را داشتند در راه اسلام و ایران هدیه کردند و خدمات نظام امروز اگر چه با همه وجود بوده ولی در مقابل بزرگی این مردم ناچیز است.
رستگار صرفه‌جویی در منابع مالی را از سیاست‌های کاری این شرکت دانست و گفت: تلاش داریم با کمترین هزینه بهترین خدمات را به مردم در حوزه آب روستایی ارائه دهیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتبارات ملی آب روستایی در این استان به نسبت سال گذشته هفت برابر شده است که اخیرا اختصاص داده شده و تا پایان سال مالی در پروژه‌های ملی تعریف شده هزینه می‌شوند.
انتهای پیام/ج10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول