اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

بارگاه امام رضا میراثی گرانبهاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: بارگاه امام رضا (ع) یک میراث گرانبها و گنجینه ارزشمند برای ملت کشورمان قلمداد می‌شود.

بارگاه امام رضا میراثی گرانبهاست
حجت‌الاسلام محمد موسوی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در سلماس با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت امام هشتم قرار گرفته‌ایم اظهار داشت: تربت امام هشتم برای ایرانیان منشاء خیر و برکات فراوان قلمداد می‌شود به طوری که باید برای قرار گرفتن بارگاه ملکوتی این امام معصوم در یک نقطه از کشورمان بر خود ببالیم.
وی تصریح کرد: ایشان مانند سایر ائمه معصوم ذخیره عظیمی از دانش و معرفت الهی قلمداد می‌شود لذا باید بیش از پبش در راستای تبیین ابعاد شخصیتی این امام بزرگوار گام برداشته شود تا بیش از پیش اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان درراستای عملی کردن توصیه‌ها و رهنمودهای آنها مبادرت کنند.
این مسئول با بیان اینکه مهم‌ترین تعلیم ائمه بزرگوار و پیامبر خاتم امر به معروف و نهی از منکر بود خاطر نشان کرد: ملل مسلمان جهان 28 صفر سالگرد وفات یافتن حضرت محمد (ص) و اربعین چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران صدیق ایشان پشت سر گذاشتند لذا همه این ایام چیزی جز اهمیت و لزوم امر به معروف و نهی از منکر در اذهان تداعی نمی‌کند.
وی با بیان اینکه اهل بیت حضرت محمد برای زنده نگه داشتن اسلام قیام کردند، ادامه داد: اگر اولیای الهی در صدر اسلام از خون رنگین خود، جان و مال خود نمی‌گذشتند امروز نهضت‌های بیداری اسلامی به وقوع نمی‌پیوست بر این اساس تکلیف ما زنده نگه داشتن آرمان‌های شهدا و عمل به آنهاست.
امام جمعه سلماس به برگزاری  انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مردم باید در انتخاب نهایت دقت و فراست به کار ببندند تا افرادی که از مجموع رأی آنها انتخاب می‌شوند در مسیر دین اسلام گام برداشته و برای عمل کردن به توصیه‌های اولیای الهی متعهد و پایبند باشند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول