اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی صورت گرفت

استقبال اوقاف 9 هزار زائر پیاده امام رضا

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: از روز اربعین تا پایان روز پنجم طرح استقبال از زائرین پیاده ،16 پایگاه استقبال اوقاف در خراسان رضوی میزبان بیش از 9 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) بودند.

استقبال اوقاف 9 هزار زائر پیاده امام رضا
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، سید محمد فتحی اظهار داشت: همه ساله و در دهه آخر ماه صفر بسیاری از شیفتگان و عاشقان علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به مناسبت شهادت این امام همام با پای پیاده در قالب کاروان‌ها و یا هیئت‌های مذهبی خود را به مرقد ایشان می‌رسانند تا در این مصیبت بزرگ شرکت کنند.
وی گفت: بر این اساس 16 پایگاه استقبال در بقعه‌هایی که در مسیر جاده‌های منتهی به شهر مشهد هستند آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به این کاروان‌های پیاده شده‌اند.
فتحی افزود: تاکنون بیش از 9 هزار زائر از مسیرهای مختلف در پایگاه‌های استقبال مستقر و مورد پذیرایی قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: بیشترین زائر پیاده با تعدادی بیش از شش هزار نفر از مسیر قوچان در راه مشهد هستند که با استقرار در پایگاه‌های امامزاده جلیل و سلطان ابراهیم از خدمات این پایگاه‌های استقبال، استفاده کرده‌اند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول