اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیریت تولید محصولات سازمان فرهنگی شهرداری مشهد

ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام رضا(ع) تشریح شد

خبرگزاری فارس: مدیریت تولید محصولات سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، ویژه برنامه‌های این سازمان را به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) تشریح کرد.

ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام رضا(ع) تشریح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، محمد ظریف با اشاره به ویژه برنامه «چندقدم تا بهشت» اظهار داشت: بنا شده است سازمان فرهنگی همه ساله در دهه آخر صفر و شهادت امام رضا(ع)طرحی جامع داشته باشد و هر سال این برنامه را به گونه‌ای خاص و متفاوت اجرا نماید.
وی افزود: امسال این طرح به صورت ایستگاه و نمایشگاه برگزار می‌شود و یک مجموعه‌ای از محصولات تولید شده  است و این محصولات از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار، ایستگاه‌های ورودی زائر، خادمان شهر بهشت و خادمان مساجد میان شهروندان و زائران توزیع  می‌شود.
ظریف تصریح کرد: متولی اصلی این ایستگاه‌ها مدیریت مراسمات است که با توجه به قالب نمایشگاهی آن مدیریت توزیع و تولید محصولات، فضاسازی‌های زیارتی، تهیه پوستر و بنر و توزیع محصولات شهروندی را بر عهده دارد.
وی در ارتباط با محصولاتی که قرار است میان زائران و شهروندان توزیع شود، گفت: در این طرح که به طور کلی با هدف ترغیب شهروندان به پیاده‌روی و همراهی زائران پیاده تا حرم مطهر رضوی تعریف شده است دو ویژه نامه مطبوعاتی، یک مجله صوتی و تعدادی محصول فرهنگی دیگر توزیع می‌شود.
مدیر تولید محصولات سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از این دو ویژه‌نامه مطبوعاتی، شهروند کوچولو است که با نگاه و رویکردی متفاوت چاپ و توزیع خواهد شد.همچنین دیگر ویژه نامه‌ای که در تیراژ بالا توزیع می‌شود، کتاب و ویژه نامه «چند قدم تا بهشت» است که شامل 10 داستان از داستان نویسان برتر کشور به صورت مصور است، ضمن اینکه در دل این کتاب اشعار و دل نوشته‌هایی از شعرا و نویسندگان برجسته کشوری گنجانده شده است.
وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار قرار است اکران‌های حجمی در شهر صورت بگیرد، همچنین یک تیزر تلویزیونی با محوریت پیاده‌روی در روز شهادت به مدت یک و نیم دقیقه در صدا و سیمای خراسان رضوی پخش می‌شود.
ظریف گفت: به همین مناسبت کتاب «باران فضیلت» که از تولیدات اداره امور فرهنگی آستان قدس رضوی است نیز از سوی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد به چاپ مجدد رسیده است و در ایستگاه‌های خدمت به زائر و ورودی‌های شهر توزیع می‌شود.
انتهای پیام/م30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول