اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح استان

شورای آموزش و پرورش بستک مقام دوم را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: شورای آموزش و پرورش بستک در هرمزگان مقام دوم را کسب کرد.

شورای آموزش و پرورش بستک مقام دوم را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اهمیت نقش شورا و مشورت در رسیدن به قله‌های رفیع بالندگی و پیشرفت اظهار داشت: دین مبین اسلام همواره انسان‌ها را به مشورت در بهبود کارها رهنمون می‌سازد و نامیدن سوره‌ای در قرآن به نام شورا مبین ارزش نهادن به این امر مهم و حیاتی است. 

وی ادامه داد: هم‌اندیشی و کمک گرفتن از همه ظرفیت‌های فکری، علاوه بر اینکه احتمال خطا را در تصمیم‌گیری کاهش می‌دهد، زمینه‌ساز بارور شدن اندیشه‌ها نیز می‌شود که در هفته شوراهای آموزش وپرورش فرصت مناسبی است تا این نهاد مهم به عنوان نقش آموزشی و تربیتی در راستای جلب افکار عمومی گام بردارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک با بیان اینکه هفته شورای آموزش و پرورش برای این نهاد بهترین فرصت است تا از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود بهره گیرد، خاطرنشان کرد: نهاد آموزش و پرورش در راستای رسیدن به اهداف عالیه خود، تصمیمات مؤثری در راستای رسیدن به تغییرات و نوآوری‌ها برداشته است که این نهاد در شهرستان می‌تواند از ظرفیت‌های خود با وجود نخبگان و اندیشمندان حاضر در منطقه به نحو مطلوب بهره گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تداوم انقلاب و ارتقا آگاهی‌های سیاسی و انقلابی دانش آموزان گفت: آموزش و پرورش به عنوان نهاد متکفل تربیت نسل آینده، در قبال آگاهی‌های سیاسی و بصیرت دانش‌آموزان نقش بالایی دارد.

قناعتی در ادامه با اشاره به شرایط حساس کشورمان گفت: دشمن با توطئه‌های متنوع و پیچیده درصدد است از درون، ما را متلاشی کند و آموزش و پرورش باید با نگاه انقلابی، ایمانی، علمی و فرهنگی که دارد زمینه مقابله با جنگ نرم دشمن را در دانش‌آموزان ایجاد کند.

فرماندار بستک با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک در سطح استان رتبه دوم را کسب کرده، ادامه داد: رسیدگی مستمر و کارآمد به امور آموزش و پرورش، بستگی به نوع نگاه و عملکرد اعضای شورا دارد.

وی ادامه داد: توجه به برنامه‌ای مدون و از پیش ‌تعیین شده، پرداختن به مسائل تخصصی و ارائه مصوبات کاربردی و راهبردی از دلایل کسب رتبه دوم توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک در سطح استان هرمزگان بوده است.

قناعتی در پایان بر افزایش آگاهی فرهنگیان و دانش آموزان نسبت به انتخابات تاکید کرد و افزود: جایگاه انتخابات باید بیش از پیش تبیین شود و زمینه برگزاری انتخاباتی سالم برای حضور با انگیزه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای هم‌چون انتخابات‌های سه دهه گذشته انقلاب فراهم شود.

یادآور می‌شود در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانداران، ائمه جمعه شهرستان‌ها و اعضای شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان برگزار شد از فرماندار بستک به نمایندگی از شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول