اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

خودرو‌های گاز‌سوز موجود در سطح شهر در حال افزایش است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر جایگاه‌های سوخت CNG موجود در سطح شهر با تعداد خودرو‌های گاز‌سوز هماهنگ نیست و این خودرو‌ها روز به روز افزایش یافته‌اند.

خودرو‌های گاز‌سوز موجود در سطح شهر در حال افزایش است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی پیش ‌از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به ضرورت ساماندهی وضعیت جایگاه‌های سوخت CNG موجود در سطح شهر اظهار داشت: اصفهان با کمبود جایگاه‌های سوخت CNG مواجه است و متولیان این موضوع باید با برنامه‌ریزی مناسب این وضعیت را ساماندهی کنند.
وی به افزایش تعداد خودرو‌های گاز‌سوز موجود در سطح شهر اشاره کرد و افزود: تعداد جایگاه‌های سوخت CNG موجود در سطح شهر باید با تعداد باید خودرو‌های گاز‌سوز متناسب باشد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر رانندگان وسایل‌نقلیه گاز‌سوز برای تهیه سوخت مورد نیاز خود باید ساعت‌ها در صف‌های گاز منتظر بمانند، تصریح کرد: این موضوع سبب نا‌رضایتی مردم شده است و این افراد خواستار افزایش تعداد جایگاه‌های سوخت CNG در سطح شهر هستند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر جایگاه‌های سوخت CNG موجود در سطح شهر با تعداد خودرو‌های گاز‌سوز هماهنگ نیست و خودرو‌های گاز‌سوز نیز روز به روز افزایش یافته‌اند.
نصراصفهانی با اشاره به اینکه وضعیت جایگاه‌های سوخت CNG نیز یکی از مشکلات رانندگان تاکسی در سطح شهر است، تاکید کرد: اختصاص یک جایگاه سوخت CNG به این افراد یکی از مهم‌ترین نیاز‌های موجود در سطح شهر است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو ماه بیشتر به آغاز سال جدید باقی نمانده است، بیان داشت: زمینه‌های آشنایی مسافران نوروزی با مهمان‌نوازی و اخلاق‌مداری مردم اصفهان باید فراهم شود و مسئولان باید طی دو ماه باقی‌مانده از سال‌جاری زمینه‌های این‌ موضوع را در سطح شهر فراهم کنند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ساماندهی محل‌های عبور عابران پیاده در سطح شهر نیز به منظور کاهش مشکلات ترافیکی ضروری است.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول