اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی:

باید با تکیه بر قرآن صدای اسلام را به دنیا برسانیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید سعی کنیم که در این روزگار صدای اسلام را به دنیا برسانیم، البته راهش این است که حقیقتا به قرآن بها بدهیم و از آن در زندگی خود استفاده کنیم.

باید با تکیه بر قرآن صدای اسلام را به دنیا برسانیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر که در حسینیه مرحوم آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی برگزار شد، گفت: این کتاب آسمانی در روز قیامت از ما در خصوص مهجوریت خود شکایت می‌کند و ما باید پاسخگوی رفتار خویش در محضر الهی باشیم.
وی با اشاره به اینکه قرآن کریم برای همیشه تاریخ، کتاب زندگانی و هدایت بشریت است، ابراز داشت: با وجود همه پیشرفت بشر در قرن بیست و یکم، کماکان این سخن مبنی بر این که اگر جن و انس جمع شوند نخواهند توانست همچون قرآن کتابی را بیاورند، وجود دارد.
این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با تاکید بر لزوم بها دادن به بحث آموزش قرآن در جامعه اسلامی افزود: آن‌طور که اعلام کرده‌اند در لیبی هم اکنون بسیاری از مردم حافظ قرآن هستند و ما نیز به تعبیر مقام معظم رهبری باید به جایی برسیم که ان‌شاالله 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این که ما باید در امر یادگیری و آموزش تجوید، قرائت و حفظ قرآن جدیت داشته و پس از تدبر در آیات نورانی آن، به این کتاب آسمانی به درستی عمل کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی بیان داشت: همه باید سعی کنیم که در این روزگار صدای اسلام را به دنیا برسانیم، البته راهش این است که حقیقتا به قرآن بها بدهیم و از آن در زندگی خود استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه ما با داشتن قرآن کریم در واقع ثروتمندترین افراد در دنیا هستیم، گفت: سعی کنیم روزانه قرآن را تلاوت کنیم و بدین وسیله خانه و زندگی خویش را نورانیتی جاودانه ببخشیم.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول