اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران:

نمایشگاه کتاب حوزه با حضور ناشرین تخصصی برگزار شود

خبرگزاری فارس: مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران گفت: نمایشگاه‌های کتاب حوزه باید با حضور ناشرین تخصصی برگزار شود.

نمایشگاه کتاب حوزه با حضور ناشرین تخصصی برگزار شود
حجت‌الاسلام حسین احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دومین نمایشگاه کتاب حوزه در حالی برگزار شد که برخی از مراکز حوزوی غایب بوده و بعضی دیگر از ناشرین شرکت‌کننده نیز تنها به انتشار کتب مذهبی اقدام کرده بودند و این امر بخشی از فعالیت‌های آنها را تشکیل می‌داد.
وی با اشاره به ضرورت شرکت مراکز تخصصی حوزوی در نمایشگاه‌های کتب تخصصی حوزه افزود: این امر موجب می‌شود که نمایشگاه‌های این‌چنینی به اهداف اصلی خود دست یابند.
مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: در نمایشگاه‌های کتاب حوزه می‌توان از ناشرینی که حداقل نیمی از محصولات آنها مرتبط با علوم حوزوی باشد نیز استفاده کرد.
وی با تاکید بر ضرورت احداث مرکزی ویژه برای برپایی نمایشگاه دائمی کتب حوزوی در قم گفت: برخی از ناشران حاضر در این نمایشگاه به عرضه کتاب‌های سایر مراکز اقدام کرده‌اند اما باید به این مسئله توجه داشت که در نمایشگاه‌های دائمی و تخصصی تنها مراکزی حضور داشته باشند که به صورت حرفه‌ای و تخصصی نسبت به چاپ کتاب‌های مرتبط فعالیت می‌کنند و در نمایشگاه‌های آینده این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد.
احمدی در ادامه به بیان اهداف انتشارات مسجد مقدس جمکران در رابطه با حضور در نمایشگاه کتاب حوزه پرداخت و اظهار داشت: هدف ما شرکت در همه نمایشگاه‌های کتاب در سطح استان قم است ضمن اینکه مسجد مقدس جمکران با چاپ مجموعه کتب پاسخ به پرسش‌ها و شبهات دینی و اعتقادی سعی در پاسخگویی به سئوالات نسل جوان و تحصیل‌کرده جامعه در این خصوص دارد.
مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه قیمت تمام شده آثار این مرکز کمتر از سایر ناشرین است، خاطر نشان کرد: هدف دیگر این ناشر از شرکت در این نمایشگاه ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و نیز مبارزه با جریان‌های فکری و عقیدتی انحرافی و خرافی در زمینه آخرالزمان و مهدویت است که همواره وجود داشته و در سال‌های اخیر با شدت بیشتری به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول