اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر پیشنهاد داد

مرکز نمایشگاهی مازندران بهترین مکان برای نمایشگاه کتاب

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر با انتقاد از مکان برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران در ساری گفت: نمایشگاه بین‌المللی مازندران در قائمشهر بهترین فضا را برای برپایی نمایشگاه کتاب دارد.

مرکز نمایشگاهی مازندران بهترین مکان برای نمایشگاه کتاب
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با انتقاد از مکان نامناسب نمایشگاه کتاب مازندران واقع در کیلومتر هفت جاده نکا عنوان کرد: با وجود دوری نمایشگاه، تردد سخت خودروها، فقدان پارکینگ و فضای محدود، نمی‌دانیم چرا همچنان اصرار برپایی نمایشگاه در این مکان از سوی مسئولان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی مازندران در قائمشهر بهترین فضا را برای برگزاری این نمایشگاه دارد و به علت مرکزی بودن این شهرستان، وجود پارکینگ و فضای عالی می‌تواند نمایشگاه آبرومند و رضایت‌بخشی برای صاحبان نشر و بازدیدکنندگان باشد.
پیرفلک خواستار توجه مدیریت فرهنگ و ارشاد مازندران به مکان مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب شد و تصریح کرد: نمایشگاه قائمشهر متعلق به همه مازندران است، حیف است به این ظرفیت عالی توجه نشود.
وی تصریح کرد: هماهنگی لازم انجام شد تا همه امکانات جانبی و زیرساختی به صورت رایگان در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گیرد.
پیرفلک در ادامه با اشاره به طرح گنجینه کتاب در ادارات اذعان داشت: مدیران همه ادارات موظف به تشکیل گنجینه کتاب در دستگاه‌های اجرایی خود هستند تا در 24 بهمن این کتابخانه‌های اداری همزمان در سراسر استان مازندران افتتاح شوند.
این مسئول ابراز داشت: پروژه‌هایی از حوزه بهداشت و درمان، تربیت بدنی و ورزش، آب شرب و راه روستایی، طرح‌های هادی، پروژه‌های عمرانی شهرداری، مسکن مهر و بسیج سازندگی و سپاه در ایام دهه فجر در شهرستان قائمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی سقف تعیین شده مسکن مهر در شهرستان قائمشهر را 4 هزار و 300 واحد عنوان کرد و متذکر شد: تعداد واحدهای مسکن شهرستان به 5 هزار و 500 واحد رسید و همچنان ظرفیت ساخت و ساز در این شهرستان وجود دارد که نیازمند اعتبار است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول