اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران:

شهرداران نواحی 123گانه به عنوان مسئول امور ایثارگران نواحی منصوب شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به اهمیت و جایگاه ایثارگران گفت: شهرداران نواحی 123گانه به عنوان مسئول امور ایثارگران نواحی منصوب شدند.

شهرداران نواحی 123گانه به عنوان مسئول امور ایثارگران نواحی منصوب شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، منصور احمدلو بعد از ظهر امروز در همایش فصلی جانبازان که با حضور شهردار تهران در مجموعه قمر بنی‌هاشم (جانبازان) شهرری برگزار شد، با تاکید بر اهمیت جایگاه جانبازان و ایثارگران به اقدامات امور ایثارگران شهرداری تهران در شاخه جانبازان اشاره کرد و گفت: شهرداران نواحی 123گانه به عنوان مسئول امور ایثارگران نواحی منصوب شدند.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در تشریح این مهم افزود: بر اساس تدابیر شهردار تهران شهرداران نواحی 123‌گانه شهر تهران به عنوان مسئول امور ایثارگران نواحی منصوب شدند تا به این واسطه عالی‌ترین مقام محلی جوابگو بالاترین اقشار جامعه باشند و جانبازان عزیز با مراجعه به بالاترین مقام ناحیه و منطقه پاسخ خود را دریافت کند.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح تکریم از شعار به رفتار و عمل تبدیل شده است، عنوان کرد: در بعضی از سازمان‌ها در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تکریم ایثارگران به لحاظ ساختاری، قوام و جدیت دیده نمی‌شد که بخواهند و بتوانند پاسخگویی بیشتری صورت گیرد.

* وجود 126 هزار خانواده شهید در شهر تهران

احمدلو با اشاره به شهدای شهر تهران گفت: در مناطق 21گانه تهران بیش از 123 هزار خانواده شهید وجود دارد که این تعداد با احتساب شهرری به 126 هزار خانواده می‌رسد.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به بازدید شهرداران نواحی 123گانه شهر تهران از خانواده شهدا خاطرنشان کرد: بر اساس انتصاب شهرداران نواحی 123گانه شهر تهران به عنوان مسئول امور ایثارگران نواحی شهر تهران، شهرداران در طول هفته از دو خانواده بازدید می‌کنند در مجموع هر هفته 300 بازدید صورت می‌گیرد و در ماه از یک‌هزار و 200 خانواده شاهد بازدید به‌ عمل می‌آید.

وی در ادامه دیدار خانواده شهدا را مراجعه خادم به مخدوم دانست و تاکید کرد: در طول هفته با حضور در بیت بیش از یک‌هزار خانواده شهید عرض ادب می‌کنیم و در این دیدارها به اهدای لوح و ... بسنده نمی‌شود بلکه عالی‌ترین مقام نواحی با حضور و اعلام آمادگی سعی بر آن دارند تا به معنای واقعی مقام خانواده را بزرگ بدارند.

* سالانه با بیش از 14 هزار خانواده شهدا دیدار می‌شود

احمدلو با اشاره به میزان بازدید سالانه با خانواده شهدا عنوان کرد: به لطف خدا بر اساس این طرح سالانه با 14 هزار و 480 خانواده شهید دیدار می‌شود.

* یک روز مفرح برای جانبازان شهر تهران

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از اجرای طرح یک روز مفرح برای جانبازان از 12 بهمن ماه خبر داد و گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی که به ‌صورت کاملا شفاف ارائه می‌شود جانبازان مناطق 22گانه می‌توانند جانبازان خود را برای استفاده از امکانات مجموعه قمر بنی هاشم علیه‌السلام شهرری به این مجموعه بیاورند.

وی ادامه داد: طبق این برنامه جانبازان مناطق یک تا 22 به ترتیب از روز نخست تا بیست و دوم هر ماه می‌توانند با وسایل ایاب و ذهابی که برای این طرح تدارک دیده شده است به مجموعه جانبازان آورده و با استفاده از امکانات این مجموعه یک روز مفرح را برای جانبازان خود به ارمغان بیاورند.

*  اعزام خانواده‌های سه شهید به عتبات عالیات

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران بیان اینکه ما در شهر تهران 84 خانواده سه شهید به بالا داریم، در مورد اعزام این خانواده‌ها به سفر عتبات عالیات، گفت: تصمیم اعزام این خانواده‌ها به کربلای معلی در همایش بهمن سال گذشته اتخاذ شد که این سفر زیباترین سفر در بحث شهروندی امور ایثارگران شهرداری بوده است.

وی در ادامه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از وظایف مهم اداره ایثارگران شهرداری دانست و تصریح کرد: بیمه کردن نظام و انقلاب اسلامی چیزی جزو حفظ کرامت ایثارگران نیست.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول