اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌ کانون‌ پرورش فکری کرمان خبر داد

پرداخت تمام هزینه‌های تولید آثار هنرمندان عنبرآبادی

خبرگزاری فارس: مدیر‌ کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از پرداخت تمام هزینه‌های تولید آثار هنرمندان عنبرآبادی خبر داد.

پرداخت تمام هزینه‌های تولید آثار هنرمندان عنبرآبادی
مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در حاشیه حضور در شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش به سزایی در تربیت دانش‌آموزان ایفا می‌کنند.
وی افزود: در سطح استان کرمان 39 کانون فعال وجود دارد که 32 کانون به صورت ثابت، پنج کانون سیار و دو کانون نیز پستی به قشر کودک و نوجوان خدمات فرهنگی و هنری ارائه می‌دهند.
گنجعلیخانی تصریح کرد: کانون پرورش فکری شهرستان عنبرآباد جزو کانون‌های موفق استان کرمان است که بیش از 15 سال سابقه فعالیت مؤثر داشته و آثار خوبی به واسطه انجام فعالیت‌های کودکان و نوجوانان آن ارائه داده است.
وی ابراز داشت: بیش از 10 هزار جلد کتاب با 300 عنوان در زمینه‌های مختلف ویژه کودکان و نوجوانان در کانون این شهرستان وجود دارد.
گنجعلیخانی بیان داشت: بیش از 500 دانش‌آموز در این کانون فعالیت‌های فرهنگی و هنری انجام می‌دهند که این ظرفیت بسیار خوبی برای شهرستان عنبرآباد است.
وی عنوان کرد: تاکنون در کانون پرورش فکری کشور 76 فیلم با هزینه بیش از 11میلیارد تومان در حوزه کودک و نوجوان تولید شده است که این امر نشان از توان بالای این مجموعه دارد.
گنجعلیخانی گفت: کانون پرورش فکری استان کرمان آمادگی کامل دارد تا هنرمندان و نویسندگان شهرستان عنبرآباد را که قصد دارند در زمینه کودک و نوجوان فعالیت داشته باشند و یا آثاری را تولید کنند با معرفی به کمیته کشوری تمام هزینه‌های آنان را نیز تقبل کند.
وی هدف از وجود کانون‌های پرورش فکری را کشف استعدادهای پنهان دانست و اذعان داشت: به همین دلیل طبق دستور مقام معظم رهبری شکل حکومتی این کانون‌ها حفظ شده و در مسیر کشف استعدادها اقدامات خوبی در سطح کشور صورت گرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول