اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مشهد:

فضاسازی ورودی شهر مشهد درخور شأن پایتخت معنوی ایران باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فضاسازی در ورودی‌های شهر باید درخور شأن پایتخت معنوی ایران طراحی و اجرا شود.

فضاسازی ورودی شهر مشهد درخور شأن پایتخت معنوی ایران باشد
عباس شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در شهر مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا(ع)، ضمن فضاسازی در ورودی‌ها، باید فضاها درخور شأن پایتخت معنوی ایران طراحی و اجرا شود.
شیرمحمدی افزود: شهر مشهد به عنوان یک شهر کاملا مذهبی نیازمند نمادها، المان‌ها و محیط های شهری، قرآنی، فرهنگی، مذهبی و اسلامی است.
وی اظهار داشت: باید در راستای پیاده‌سازی این موضوع در جامعه و به ‌ویژه شهر مشهد بهترین تلاش‌‌ها را انجام دهیم و باید در این زمینه تمام مسئولان، مردم و خواص تلاش کنند تا بهترین محیط را بسازیم چون فقط حرف زدن صحیح نیست و در این ارتباط ضمن انجام دادن کار صحیح، عمل کنیم.
شیرمحمدی تشرف پیاده به حرم امام رضا(ع) را اعتقاد مردم مشهد و خراسان عنوان کرد و گفت: در این حرکت اعتقادات قلبی خود مردم موج می‌زند و اعتقاد مذهبی مردم ضمن داشتن جنبه کششی به خاطر نظر و حوائج در این فعالیت دینی حائز اهمیت است.
وی افزود: این حرکت فرصتی است برای خودسازی تا ضمن تشرف به حرم رضوی، چند روزی از های و هوی دنیوی به دور باشند و فارغ از تمام لذت‌ها چند روز را سپری کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد به حرکت کاروان‌های پیاده اشاره کرد و افزود: در سال‌های گذشته مجاوران در این حرکت نقش مهمی داشتند ولی زندگی ماشینی سبب فراموش شدن این حرکت قدیمی و با ارزش شده است و موضوع شهادت و زیارت یک تلنگر به کل مسلمانان است تا مردم شهرهای نزدیک نیز این حرکت بی‌نظیر را درک کنند و از آن استقبال کنند.
انتهای پیام/ر20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول