اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه لارستان خبر داد

آغاز ساخت درب حرم مطهر باب‌الحوائج در لارستان

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از آغاز ساخت درب حرم مطهر باب‌الحوائج حضرت امام موسی کاظم (ع) در این شهرستان خبر داد.

آغاز ساخت درب حرم مطهر باب‌الحوائج در لارستان
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان علی‌محمد امیری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با حضور آیت‌الله عبدالعلی آیت‌الهی امام جمعه لارستان و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات لارستان، مسئولان و گروهی از مردم، کارگاه ساخت در حرم مطهر باب‌الحوائج حضرت امام موسی کاظم (ع) در شهر لار آغاز شد.
امیری افزود: با کمک خیران و مردم لارستان در حرم مطهر حضرت امام موسی کاظم (ع) در لارستان ساخته و توسط همین مردم به کاظمین ارسال می‌شود.
این مقام سیاسی اضافه کرد: برای ساخت این در حدود 3 میلیارد ریال اعتبار لازم است.
معاون استاندار فارس از نیکوکاران درخواست کرد در این امر خداپسندانه مشارکت کنند تا بار دیگر نام لارستان بزرگ به‌ عنوان محبان اهل بیت عصمت و طهارت جاودانه شود.
امیری تصریح کرد: ساخت این در با نظارت شرعی آیت‌الله آیت‌الهی امام جمعه لارستان و با نظارت فنی ستاد عتبات عالیات کشور و استان فارس صورت می‌پذیرد و با همت بلند این مردم ولایی از صفر تا 100 ساخته می‌شود.
نماینده سیاسی دولت در لارستان در ادامه ابراز داشت: برای ساخت این در افزون بر 6 متر مکعب چوب ساج برمه‌ای، 150 کیلوگرم نقره، 100 کیلوگرم مس و یک کیلوگرم طلا نیاز است.
فرمانداری ویژه لارستان تصریح کرد: این در مطهر در کمتر از یک‌سال به دست اسدالله فرامرزی حقیقی با همکاری فرزندانش در شهر لار ساخته می‌شود.
امیری در پایان گفت: قلم‌زنان اصفهانی کار قلم‌زنی را شروع کرده‌اند و کار نگارگری، طلا و نقره و مس را نیز انجام می‌دهند.
وی از محبان اهل بیت درخواست کرد که کمک‌های خود را به حساب ستاد عتبات عالیات لارستان واریز کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول