اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه آخر صفر انجام می‌شود

قرائت روزانه 35 ادعیه و زیارت در حرم مطهر رضوی

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با دهه آخر صفر روزانه 35 ادعیه و زیارت خاص از سوی اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌های ویژه آستان‌قدس رضوی در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

قرائت روزانه 35 ادعیه و زیارت در حرم مطهر رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی اظهار داشت: روزانه در 23 نوبت در مکان‌های رواق‌های امام خمینی، دارالحجه، شبستان نهاوندی و مسجد جامع گوهرشاد زیارت عاشورا قرائت می‌شود.
حجت‌الاسلام محمود روحانی‌نژاد با بیان اینکه روزانه در هفت نوبت زیارت امام رضا(ع) خوانده می‌شود، اظهار داشت: زیارت امام رضا(ع) هر روز بعد از نماز صبح، ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره)، بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان نهاوندی و بعد از نماز صبح، ظهر و عصر،  مغرب و عشا در رواق دارالحجه زیارت امام رضا(ع) توسط مداحان اهل‌بیت(ع) برپا می‌شود.
وی افزود: زیارت امین‌الله نیز روزانه در رواق‌های امام خمینی(ره) و دارالحجه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود.
وی ادامه داد: زیارت وارث همه روزه صبح‌ها ساعت 9 و 15 دقیقه در رواق امام خمینی(ره) برای بهر‌مندی هر چه بیش‌تر زائران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است.
روحانی‌نژاد هم‌چنین از قرائت زیارت اربعین در صبح روز اربعین و زیارت ائمه بقیع(ع) در روز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و زیارت پیامبر اکرم(ص) از راه دور بعد از نماز ظهر و عصر را خبر داد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی نیز با اشاره به برگزاری مراسم مرثیه‌سرایی و عزاداری با عنوان «مرثیه آفتاب» تصریح کرد: این مراسم در رواق‌های امام خمینی(ره) و دارالحجه و شبستان‌های نهاوندی و گرم توسط مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: سعی شده در این ایام ادعیه و زیاراتی که بیش‌تر در احادیث و روایات به آن‌ها سفارش شده است در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی قرائت شود.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول