اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوثر تاکید کرد

فعالیت متولیان نظام تربیت در راستای تحقق اهداف نظام آموزشی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوثر گفت: متولیان نظام تعلیم و تربیت باید در راستای تحقق اهداف عالی نظام آموزشی حرکت کنند.

فعالیت متولیان نظام تربیت در راستای تحقق اهداف نظام آموزشی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل، محمدحسین حسن‌زاده اظهار داشت: مشارکت فکری و معنوی و مالی اولیای دانش‌آموزان با مدارس، جلب کمک‌های خیرین برای مدرسه‌سازی و رفع مسایل و مشکلات فضاهای آموزشی و رشد علمی مدارس این شهرستان از جمله موفقیت‌های آموزش و پرورش کوثر در سایه رهنمودها و حمایت‌های اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوثر ادامه داد: مشارکت و نظارت اعضای شورای آموزش و پرورش بر روند تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم و رفع برخی مسایل و مشکلات آموزشی و تربیتی سبب شده تا موفقیت‌های خوبی در نظام آموزش و پرورش حاصل شود.
وی خاطرنشان کرد: متولیان نظام تعلیم و تربیت باید در راستای تحقق اهداف عالی نظام آموزشی حرکت کنند که با پشتوانه مردمی این شورا، حمایت ویژه‌ای از متولیان خواهد شد.
حسن‌زاده ادامه داد: شورای آموزش و پرورش برای تحقق مشارکت مردمی و تسهیل امور آموزشی و تربیتی تشکیل شده و به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات برای تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزش و پرورش و تسهیل در فعالیت‌های اجرایی آموزش پرورش فعالیت می‌کند.
این مسئول نقش شورای‌های آموزش و پرورش را در ارتقای سطح علمی و آموزشی مهم ارزیابی کرد و افزود: وظایف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مختلفی بر عهده این شورا گذاشته شده که اگر درست برنامه‌ریزی و نیاز‌سنجی شود بخش عمده‌ای از مشکلات آموزش و پرورش در این شورا قابل حل است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوثر در پایان ابراز داشت: تحقق سیاست راهبردی مدرسه‌محوری و تمرکز زدایی از دیگر اهداف تشکیل شوراها است و باید با مشارکت و نهادینه کردن نظارت مردم در آموزش و پرورش و بسط عدالت آموزشی و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه دانش‌آموزان گام برداریم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول