اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

شهر قم از کمبود پارکینگ رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: شهردار قم با اشاره به مشکلات ترافیکی در قم گفت: یکی از علل ترافیک در قم کمبود پارکینگ است.

شهر قم از کمبود پارکینگ رنج می‌برد
به گزارش خبر گزاری فارس از قم، محمد دلبری امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم که با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد:  کمبود پارکینگ یکی از مشکلات اساسی شهر قم است که با به پایان رسیدن عملیات احداث میدان بزرگ امام خمینی (ره) بخشی از مشکلات خواهد شد.
وی از آمادگی شهرداری قم برای پذیرش سرمایه گذاران بخش خصوصی و علاقمند به  سرمایه‌گذاری برای ساخت پارکینگ خبر داد و بیان کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند با داشتن امتیاز و شرایط ویژه وارد مذاکره شوند و ما نیز حمایت‌های لازم را خواهیم داشت تا کمبود سرانه پارکینگ در استان قم جبران شود.
شهردار قم ادامه داد: جلوگیری از ترافیک در سطح شهر نیازمند فرهنگ سازی است تا همشهریان از اتومبیل شخصی به صورت تک سر نشین در موارد غیر ضروری استفاده نکنند.
وی افزود: باید به گونه‌ای فرهنگسازی شود که استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برای رفت و آمدهای مردم  در اولویت نخست قرار گیرد.
دلبری تلاش شهرداری به تنهایی را در این زمینه کافی ندانست و بیان کرد: موفقیت در زمینه حمل و نقل و ترافیک شهری به مساعدت و همکاری بیشتر مردم  وابسته است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول