اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پانزدهم لیگ آزادگان

صبای نوین بعد از 7 هفته طعم پیروزی را چشید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم با عبور از سد شاهین تهران به هفت هفته ناکامی در مسابقات لیگ آزادگان پایان داد.

صبای نوین بعد از 7 هفته طعم پیروزی را چشید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ آزادگان در حالی هفته پنجم خود را پشت سر گذاشت که تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری خانگی به هفت هفته ناکامی خود مقابل رقبای گروه دوم پایان داد.
شاگردان عباس رحمانی در حالی که به دلیل نتایج نه‌چندان خوب در هفته‌های اخیر از سوی افکار عمومی، رسانه‌ها و هواداران خود سخت زیر فشار روحی و روانی بودند، سرانجام به ناکامی‌های خود پایان داده و طعم شیرین پیروزی در دیدار خانگی مقابل شاهین تهران را چشیدند.
دیداری که در حضور تماشاگران فوتبال دوست قمی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، چهار گل در بر داشت و در پایان این تیم فوتبال صبای نوین قم بود که توانست با حساب سه بر یک میهمان خود را از پیش‌رو بر داشته و به سه امتیاز بازی دست یابد.
صبای نوین در تلاش برای کسب پیروزی در این دیدار خانگی و بقا در جمع مدعیان صعود به مرحله دوم گروهی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، از همان لحظات آغازین بازی کاملا هجومی بازی کرد اما مهاجمان این تیم در نیمه نخست توفیقی در گشودن دروازه حریف نداشتند.
در 45 دقیقه اول این بازی فرصت‌های متعددی برای تیم فوتبال صبای نوین قم از دست رفت تا بدین ترتیب دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل دست یافته و تمام اتفاقات مهم بازی که رد و بدل شدن چهار گل بود، در نیمه دوم رخ بدهد.
در نیمه دوم صبای نوین قم که عطش شدیدی را برای رسیدن به گل از خود نشان می‌داد، خیلی زود به گل برتری رسید تا طلسم دروازه تیم میهمان که در دیدار رفت از صبای نوین قم تساوی یک بر یک و یک امتیاز را گرفته بود شکسته شود.
به ثمر رسیدن گل اول این دیدار به سود تیم فوتبال صبای نوین قم سبب شد تا کار شاگردان عباس رحمانی برای زدن گل‌های بعدی آسان‌تر شود و بعد از آنها نیز گل‌های دوم و سوم به ثمر رسیده و صبای نوین پیش از لحظات پایانی بازی کار را یکسره کند.
اگر چه تیم فوتبال صبای نوین قم در لحظات پایانی بازی یک بار نیز دروازه خود را به سوی تیم میهمان یعنی شاهین تهران باز شده دید اما در پایان تلاش 90 دقیقه‌ای دو تیم، برتری سه بر یک به سود تیم فوتبال صبای نوین قم به ثبت رسید و صبای نوین بار دیگر نسبت به راهیابی به مرحله دوم لیگ آزادگان امیدوار شد.
تیم فوتبال صبای نوین قم با کسب این پیروزی 25 امتیازی شد و همچنان در جمع چهار تیم بالای جدول گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان قرار گرفته است.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول