اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک سایپای البرز:

صبا را هم با گل‌های زیاد شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: پس از پیروزی سه بر صفر مقابل ذوب‌آهن، در صدد هستیم که صبای قم را نیز با گل‌های زیاد شکست دهیم.

صبا را هم با گل‌های زیاد شکست می‌دهیم
مهدی خیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشبختانه سایپا هم اکنون با برنامه‌ریزی خوبی که کادر فنی در تعطیلات نیم‌فصل داشت، در بهترین شرایط جسمانی و آمادگی قرار دارد.
وی تصریح کرد: موفقیت‌های اخیر سایپا نیز ثمره تلاشی است که بازیکنان و کادر فنی در طول تعطیلات نیم‌فصل داشته و ما حتی از لحظه لحظه این مدت به بهترین شکل استفاده کردیم.
هافبک سایپای البرز در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی از کارشناسان معتقدند که ذوب‌آهن برابر سایپا خوب بازی نکرد، گفت: این تحلیل را به هیچ عنوان قبول ندارم و ذوب‌آهن یکی از بازی‌های خوب خود را در این فصل به نمایش گذاشت.
خیری تاکید کرد: اگر چه در این روزها ذوب‌آهن با مشکلاتی رو به ‌رو است، اما ما با بازی خوب خود برابر این تیم اصفهانی تمام فرصت‌ها را از حریف گرفتیم.
وی ادامه داد: به طور قطع علت پیروزی پر گل برابر ذوب‌آهن ضعف‌ اصفهانی‌ها نبود و تحلیل‌هایی از این دست را مغرضانه می‌دانم.
خیری در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار روز جمعه سایپای البرز برابر صبای قم اشاره کرد و گفت: یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما در این فصل برابر صبا است.
وی افزود: این تیم در جایگاه خوبی قرار داشته و در کرج نیز برای ما مزاحمت‌های زیادی ایجاد خواهد کرد، اما هدف سایپا پیروزی برابر صبا و آن‌هم با گل‌های زیاد است.
خیری با اشاره به شکست تیمش برابر صبا در دیدار رفت گفت: این دیدار حواشی زیادی داشت و ما اکثر دقایق بازی را ۱۰ نفره بازی کردیم.
وی افزود: نمی‌خواهم علت این شکست را به مسائل داوری ربط بدهم،‌ اما هواداران ما مطمئن باشند که انتقام شکست رفت و شرایط آن بازی را در روز جمعه از آنها می‌گیریم.
لازم به توضیح است، تیم فوتبال سایپای البرز با پیروزی سه بر صفر مقابل ذوب‌آهن اصفهان هم اکنون با کسب 25 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.
تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌برتر این هفته باید به مصاف صبایی برود که با کسب 36 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.
انتهای پیام/و20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول