اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سایپای البرز:

برای پیروزی مقابل صبا حاضر می‌شویم

<div style="margin: 10px; font-size: 12px"> مجید صالح امروز در گفت&zwnj;وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از آنکه توانستیم تیم خوب ذوب&zwnj;آهن را در اصفهان شکست دهیم، روحیه بازیکنان برای ادامه رقابت&zwnj;های لیگ &zwnj;برتر به مراتب بهتر از گذشته شده است.<br /> وی تصریح کرد: به طور قطع اگر بتوانیم انگیزه و روحیه بالای بازیکنان خود را در دیدارهای آتی به درستی مدرییت کنیم، درصد کسب موفقیت به ویژه در بازی&zwnj;های خانگی سایپا افزایش خواهد یافت.<br /> &nbsp;<br /> <span style="color: #c00000">* مغرور نیستیم</span><br /> سرمربی تنها نماینده استان البرز در رقابت&zwnj;های لیگ&zwnj;برتر فوتبال کشورمان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه بازیکنان سایپا پس از پیروزی پرگل مقابل ذوب&zwnj;آهن مغرور نشده&zwnj;اند، گفت: یکی از آفاتی که تیم&zwnj;های ورزشی را همواره تهدید می&zwnj;کند، غرور بازیکنان پس از کسب پیروزی&zwnj;های بزرگ است.<br /> صالح افزود: این مغرور شدن در میان تیم&zwnj;های حرفه&zwnj;ای به ندرت دیده می&zwnj;شود و به همین دلیل ما هم اگر مدعی حرفه&zwnj;ای بودن هستیم،&zwnj; نباید در برابر صبای قم با غرور بازی کنیم.<br /> وی تاکید کرد: البته کادر فنی سایپا طی روزهای اخیر به این نکته توجه داشته و شرایط خود را برای بازیکنان تشریح کرده&zwnj;ایم.<br /> سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: بازیکنان ما می&zwnj;دانند که در روز جمعه با تیم بسیار قدرتمندی رو به&zwnj; رو هستیم و در صورت کوچک&zwnj;ترین غفلت، نتیجه بازی را واگذار خواهیم کرد.<br /> &nbsp;<br /> <span style="color: #c00000">*بازی رفت با صبا را فراموش کرده&zwnj;ایم</span><br /> صالح در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به اینکه تیمش در دیدار رفت با نتیجه سنگین&nbsp;سه بر صفر زمین را ترک کرده، آیا برای جبران بازی رفت برنامه&zwnj;ریزی ویژه&zwnj;ای انجام شده است؟ گفت: ما آن بازی را فراموش کرده و معتقدیم فاصله سایپا و صبا به این اندازه نیست.<br /> وی در پایان تاکید کرد:&nbsp;معتقد هستیم&nbsp;در شرایط فعلی اگر بازیکنان ما 70 درصد آمادگی خود را در زمین نشان دهند، صبای قم را در کرج شکست خواهیم داد.<br /> انتهای پیام/آ20/ط4000</div>

برای پیروزی مقابل صبا حاضر می‌شویم

مجید صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از آنکه توانستیم تیم خوب ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دهیم، روحیه بازیکنان برای ادامه رقابت‌های لیگ ‌برتر به مراتب بهتر از گذشته شده است.

وی تصریح کرد: به طور قطع اگر بتوانیم انگیزه و روحیه بالای بازیکنان خود را در دیدارهای آتی به درستی مدیریت کنیم، درصد کسب موفقیت به ویژه در بازی‌های خانگی سایپا افزایش خواهد یافت.

 

* مغرور نیستیم

سرمربی تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه بازیکنان سایپا پس از پیروزی پرگل مقابل ذوب‌آهن مغرور نشده‌اند، گفت: یکی از آفاتی که تیم‌های ورزشی را همواره تهدید می‌کند، غرور بازیکنان پس از کسب پیروزی‌های بزرگ است.

صالح افزود: این مغرور شدن در میان تیم‌های حرفه‌ای به ندرت دیده می‌شود و به همین دلیل ما هم اگر مدعی حرفه‌ای بودن هستیم،‌ نباید در برابر صبای قم با غرور بازی کنیم.

وی تاکید کرد: البته کادر فنی سایپا طی روزهای اخیر به این نکته توجه داشته و شرایط خود را برای بازیکنان تشریح کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: بازیکنان ما می‌دانند که در روز جمعه با تیم بسیار قدرتمندی رو به‌ رو هستیم و در صورت کوچک‌ترین غفلت، نتیجه بازی را واگذار خواهیم کرد.

 

*بازی رفت با صبا را فراموش کرده‌ایم

صالح در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به اینکه تیمش در دیدار رفت با نتیجه سنگین سه بر صفر زمین را ترک کرده، آیا برای جبران بازی رفت برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده است؟ گفت: ما آن بازی را فراموش کرده و معتقدیم فاصله سایپا و صبا به این اندازه نیست.

وی در پایان تاکید کرد: معتقد هستیم در شرایط فعلی اگر بازیکنان ما 70 درصد آمادگی خود را در زمین نشان دهند، صبای قم را در کرج شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول