اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

المان شهدای مراء رونمایی می‏شود

خبرگزاری فارس: دهیار روستای مراء دماوند از رونمایی المانی منقش به تمثال 19 شهید گلگون‏کفن این روستای شهیدپرور تا پایان سال 90 خبر داد.

المان شهدای مراء رونمایی می‏شود
احمد آرین در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مهم در راستای شادی روح این شهدای ارزشمند و خشنودی خانواده‏های آنها صورت می‏گیرد.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه‏ریزی‏های به عمل آمده، این طرح تا انتهای سال 90 با حضور مسئولان شهرستانی و در صورت امکان استانی صورت می‏گیرد.
 
* احداث ساختمان دهیاری مراء
آرین از آغاز عملیات احداث ساختمان دهیاری مراء از ابتدای سال آینده خبر داد و افزود: با مساعدت مسئولان بخش، شهرستان و استان تهران مراحل عملیاتی احداث ساختمان دهیاری روستای مراء از سال 91 آغاز می‏شود.
دهیار روستای مراء دماوند با اشاره به نصب وسایل ورزشی در اماکن عمومی این روستا خاطرنشان کرد: از جمله طرح‏هایی که مورد استقبال مردم مراء قرار گرفت، نصب وسایل ورزشی در محوطه عمومی روستا بود.
وی ادامه داد: این طرح که می‏تواند به افزایش سطح سلامت اهالی روستایی بینجامد، با اعتباری بالغ بر 13 میلیون ریال به بهره‏برداری رسید.
آرین از اجرای طرح‏های روشنایی در مزار شهدای مراء خبر داد و افزود: علاوه بر این، طرح روشنایی مزار شهدای مراء نیز در دستور کار دهیاری و شورای اسلامی این روستا قرار گرفت و اجرایی شد.
دهیار روستای مراء دماوند پیرامون ساماندهی ورودی این روستا خاطرنشان کرد: دیگر پروژه اجرایی روستای مراء، طرح ساماندهی ورودی با عملیاتی ساختن طرح‏هایی مانند ایجاد فضای سبز و کاشت نهال است.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول