اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

شرکت در کنگره شهدای چرام مانند تیری بر قلب دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام با بیان اینکه کنگره شهدای چرام باید با شکوه هرچه تمام برگزار شود، گفت: شرکت باشکوه در این کنگره مانند تیری بر قلب دشمنان است.

شرکت در کنگره شهدای چرام مانند تیری بر قلب دشمنان است
یه گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با دعوت به رعایت تقوای الهی بیان داشت: مراسم رحلت نبی‌اکرم باید در شان و منزلت آن پیامبر عظیم‌الشان برگزار شود.
طزری با تسلیت فرا رسیدن 28 صفر روز رحلت جانسوز آخرین فرستاده الهی اظهار کرد: آنچه می‌توان از زندگی این پیامبر بزرگ الهی آموخت این است که برای حفظ و استقرار نظام باید از همه امکانات با توجه به شرایط موجود استفاده کرد.
خطیب جمعه شهر چرام در ادامه عنوان کرد: از زندگی پیامبر اسلام و سیره آن حضرت باید آموخت که تا استقرار کامل اسلام و برپایی عدالت باید ایستادگی کرد.
طزری در ادامه به موضوع وقف و هفته وقف اشاره کرد و بیان داشت: یکی از هدایای خداوند به بندگان موضوع وقف است و انسان تا در این دنیا زندگی می‌کند پرونده او باز است و می‌تواند هرچه از خیرات می‌خواهد انجام دهد اما با از بین رفتن او دیگر امکان هرگونه کار خیری نیست.
امام جمعه چرام افزود: انسان با وقف کردن قسمتی از اموال خود این فرصت را دارد که همچنان اعمال شایسته برای خود توسط همان وقفی که انجام داده در پروانه اعمالش ثبت کند.
طزری به برگزاری کنگره شهدای شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: در این روزگار که تمام هجمه‌ها و تبلیغات علیه اسلام و نظام در حال انجام است یکی از راه‌های مهم مبارزه با این تهاجمات زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان است.
وی به سخنی از مقام معظم رهبری در این راستا اشاره کرد و گفت: بهترین سخن در این زمینه همان رهنمود ارزشمندی است که زنده نگه داشتن یاد شهدا و خاطره آنها کمتر از شهادت نیست.
امام جمعه چرام خاطرنشان کرد: امید است که مردم ولایت‌مدار شهرستان چرام از همه قشرها و اصناف مختلف در کنگره شهدای این شهرستان که در پایان هفته آینده در این شهرستان برگزار می‌شود حضور همه‌جانبه داشته باشند چراکه برگزاری هر یادواره از شهدا در هر نقطه از ایران اسلامی به مثابه تیری بر قلب دشمنان است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول