اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

دیانت و صداقت مهم‌ترین اصول انتخابات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: انتخابات به عنوان یکی از پایه‌های مهم نظام مطرح است و رعایت اخلاق در آن جزو مسائل اساسی به شمار می‌رود.

دیانت و صداقت مهم‌ترین اصول انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: حفظ تقوای الهی و رعایت آن در تمامی شئونات زندگی مهم‌ترین معیار پذیرفته شدن اعمال زندگی انسان است.
وی ادامه داد: امام رضا (ع) می‌فرمایند ولایت و امامت از اصلی‌ترین عوامل حفظ دین به شمار می‌روند و در دنیای امروز نیز دنیای استکبار بر پایه همین مهم دست به فعالیت علیه روحانیت و ولایت‌ فقیه زده است.
امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با تشریح اهمیت ترویج فلسفه وقف در سطح جامعه اضافه کرد: وقف همانند یک چشمه جاری در جامعه بوده که از توانایی لازم برای تأمین نیازهای جامعه و اقشار ضعیف برخوردار است.
یعقوبی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان از برگزاری انتخابات متعدد و چشم‌گیر در نظام جمهوری اسلامی به خشم آمده‌اند و ما باید با حضور حداکثری در این انتخابات بار دیگر وحدت خود را به جهانیان ثابت کنیم.
خطیب جمعه شهرضا با تشریح اهمیت اخلاق‌گرایی در عرصه انتخابات تصریح کرد: همگان باید بدانند که انتخابات به عنوان عرصه‌ای برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم مطرح است و کاندیداها نباید از این حوزه برای تخریب سایر نامزدها و ترویج دروغ در جامعه استفاده کنند.
وی با اشاره به ترور شخصیت‌های علمی و دانشمندان هسته‌ای کشورمان گفت: اسرائیل با صراحت عنوان کرده است که درصدد ترور شخصیت‌های علمی ایران است و دنیای استکبار هم از آنها دفاع می‌کند.
یعقوبی اضافه کرد: جهانیان باید بدانند ما پیرو دینی هستیم که پیامبر آن در برابر تمامی ناملایمات ایستادگی کرد و ما هم در این برهه حساس با ایستادگی در برابر ظالمان، چشم به پیروزی داریم و اعتقاد داریم خداوند با صابران است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول