اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

نخبگان و خواص اجازه جولان دادن به دشمن ندهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: نخبگان و خواص اجازه جولان دادن به دشمن ندهند.

نخبگان و خواص اجازه جولان دادن به دشمن ندهند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان در مسجد جامع با اشاره به انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد غافل بدون درک شرایط خاص کشور و تهدیدات خارجی بر طبل اختلافات می‌کوبند و این مسئله کاملا به نفع دشمن است.
وی افزود: جبهه کفر با تمام توان در صدد ضربه زدن به نظام دینی است و نباید برخی افراد به ویژه نخبگان و خواص اجازه جولان دادن به دشمن دهند.
خطیب جمعه کنگان خاطر نشان کرد: دشمن می‌کوشد از هم‌اکنون با تبلیغات سوء و تخریب و تضعیف حضور حداکثری مردم را کمرنگ کند که به فضل الهی در سایه درایت رهبری معظم انقلاب و با تدبیر، هوشیاری و حضور آگاهانه همگان به ویژه خواص و نخبگان توطئه‌شان نقش بر آب خواهد شد.
محمودی تصریح کرد: ثبت‌نام بیش از 3 هزار و 700 نفر در انتخابات بر خلاف تبلیغات مسموم دشمن نشان از آزادی در جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی در بخش دیگر با اشاره به نشست صمیمی با آیت‌الله مروی معاون امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار برخی مطالبات مردم از جمله بحث ته‌لنجی و حذف سهمیه ملوانی و نیز مشکل چند ساله مردم با بنیاد مستضعفان و مسکن و شهرسازی بر سر تملک اراضی و منازل مسکونی را به سمع ایشان به منظور ارائه به محضر رهبری معظم انقلاب رساندیم که امیدوارم منشأ اثر واقع و دغدغه مردم حل شود.
امام جمعه کنگان همچنین با تقدیر از تامین اجتماعی و مرکز درمانی استان به دلیل توجه به تذکر امام جمعه در نماز جمعه و ارتقای خدمات درمانی در درمانگاه تامین اجتماعی کنگان گفت: شبانه‌روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی یکی از خواسته‌های مهم مردم کنگان است.
محمودی در بخش دیگر با تسلیت ایام حزن و ماتم اهل بیت (ع) گفت: دوری جستن و فاصله گرفتن از سنت نبوی و سیره عملی ائمه اهل ‌بیت (ع) یکی از عوامل اساسی در گرفتاری‌ها و بدبختی‌های امت اسلام است.
وی همچنین با گرامیداشت هفته وقف بیان کرد: وقف از سنت‌های حسنه اما فراموش شده در جامعه است.
محمودی گفت: اگر امروز مساجد و حسینیه‌ها و بقاع متبرکه ما سر پاست به برکت و همت واقفان دیروز است.
وی افزود: اگر حوزه‌های علمیه ما دارای موقوفاتی بودند امروز ما در اداره حوزه‌ها با مشکل مواجه نبودیم.
محمودی در بخش دیگر با اشاره به اظهارات دبیرکل سازمان ملل خاطر نشان کرد: حمایت دبیر ضد ملل از فرعون مصر و مخالفت با اعدام حسنی نامبارک و نیز مخالفت علنی با حزب‌الله لبنان حکایت از وابستگی این فرد به آمریکا و استکبار و ضعف مفرط سازمان ملل است.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول