اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه استانی دنا خطاب به مسئولان:

رسانه‌ها را در عمل یاری کنید نه در شعار

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مسئولان این استان گفت: اگر واقعا معتقد به رسانه و نقش آن در جامعه هستیم باید اقدامات عملی و موثری را در حمایت و تقویت رسانه‌ها انجام دهیم.

رسانه‌ها را در عمل یاری کنید نه در شعار
مسلم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، همه رسانه‌ها را در استان کهگیلویه و بویراحمد یک خانواده واحد دانست و اظهار داشت: رسانه‌ها از قدرت و نفوذ بالایی در سطوح مختلف برخوردار هستند که لازم است همه دست در دست هم داده و در راستای رسالت خود در زمینه‌های مختلف اقدامات موثر و منسجمی را در جامعه انجام دهند.
مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه ملی نیز به ‌مانند دیگر رسانه‌ها مظلوم واقع شده، بیان داشت: امروز همه چیز و همه کار از رسانه‌ها انتظار می‌رود ولی حمایت چندانی از آنها صورت نمی‌گیرد.
وی تاکید کرد: اگر ما واقعا به رسانه معتقد هستیم باید در عمل از آنها حمایت کنیم تا رسانه‌ها بتوانند بدون دغدغه خاطر به رسالت و وظایف خود عمل کنند.
رحیمی ادامه داد: زمینه‌های کار فرهنگی در رسانه‌ها به‌ ویژه رسانه ملی بسیار زیاد است ولی باید به این نکته واقف باشیم که فرهنگ‌سازی هزینه می‌خواهد و کار رسانه‌ای هزینه‌بر است.
مدیر شبکه دنا بیان کرد: اثربخشی کارهای فرهنگی درازمدت بوده که در این زمینه باید با این نگاه به رسانه و دستگاه‌های فرهنگی نگاه کرد.
وی عنوان کرد: امروز با قدرت رسانه‌ای می‌توان چهره‌ این استان را به شکل‌های مختلف ساخت و آن را معرفی کرد.

* آغوش صدا و سیما برای استفاده از توانایی افراد باز است
مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد کار رسانه ملی را به نسبت سایر رسانه‌ها پیچیده‌تر و حساس‌تر خواند و تاکید کرد: زیرساخت‌هایی چون نصب فرستنده‌ و تقویت کننده‌ها نیازمند اعتبارات کلان است که صدا و سیما به ‌تنهایی قادر به تامین آنها نیست و این مهم مستلزم تصویب اعتبارات عمرانی در کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌هاست که باید فرمانداران در این استان به آن توجه جدی کنند.
رحیمی دیجیتال شدن فرستنده‌های این استان را قدمی موثر در روند رسانه‌ای کردن کهگیلویه و بویراحمد دانست و تصریح کرد: در این زمینه به یک میلیارد و 325 میلیون تومان دیگر نیاز داریم تا حدود 90 درصد جمعیت در این استان زیر پوشش گیرنده‌ها و فرستنده‌های دیجیتالی قرار گیرند.
وی از دیگر فعالان عرصه رسانه در نشریات مکتوب، خبرگزاری‌ها و سایت‌های محلی خواست تا به هر شیوه‌ای که می‌توانند رسانه ملی را یاری کنند.
مدیر شبکه دنا‌ آغوش این شبکه را برای استفاده از توانایی‌های مختلف مردم، هنرمندان، نویسندگان، رسانه‌ها، بازیگران، مجریان و خوانندگان باز دانست و تاکید کرد: شبکه دنا متعلق به خود مردم است و هر اقدامی که در مسیر تقویت این رسانه ملی باشد برای مردم انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول