اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی خواستار شد

برخورد جدی با متخلفان ضوابط ساخت و ساز در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی خواستار برخورد جدی با متخلفان ضوابط ساخت و ساز در استان شد.

برخورد جدی با متخلفان ضوابط ساخت و ساز در خراسان‌رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ‌به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود صلاحی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به زلزله 5.5 ریشتری واقع شده در حوالی نیشابور اظهار داشت: احیای بافت‌های فرسوده شهری و روستایی و مقاوم‌سازی منازل روستایی از جمله مواردی است که بارها به آن تاکید شده و طرح‌هایی در این راستا نیز به تصویب رسیده است.
وی ادامه داد: استان خراسان‌رضوی یکی از استان‌های حادثه‌خیز کشور است و به همین دلیل موضوع احیای بافت فرسوده و مقاوم‌سازی منازل اعم از شهری و روستایی در آن از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.
استاندار خراسان‌رضوی به سازمان نظام مهندسی استان توصیه کرد تا نسبت به جلوگیری از ساخت و ساز هرگونه بنایی که فاقد موارد فنی و مهندسی است جلوگیری کنند و در صورت مشاهده با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.
صلاحی با اعلام این مطلب که کانون این زلزله، شهر خرو که بافت شهری آن هم‌گون با شرایط فنی و مهندسی ساخت و ساز نیست به معاون عمرانی استانداری، فرماندار نیشابور، مدیرکل دفتر فنی، مدیرکل مسکن و شهرسازی، مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی ماموریت داد تا در یک ماه آینده با بررسی وضعیت شهر خرو پیشنهادی برای تغییر وضعیت منطقه ارائه کنند.
وی به مدیرکل مخابرات استان نیز توصیه کرد تا نسبت به رفع نقض در زمینه قطع شبکه و نبود امکان برقراری تماس در لحظات اولیه وقوع بحران، اقدام و برنامه‌ریزی کند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول