اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر تهران:

ترس دشمن از تفکر شهادت سربند «یا حسین» است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: ترس دشمن از تفکر شهادت، آزادی‌خواهی و سربند یا زهرا و یا حسین است.

ترس دشمن از تفکر شهادت سربند «یا حسین» است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حسن بیادی صبح امروز در دهمین یادواره سرداران و 74 شهید منطقه رویان بیان داشت: همه باید در جلسات شهدا عزت و قدرت بگیرند، ترس دشمن از این تفکر، آزادی‌خواهی و سربند یا زهرا و یا حسین است.
وی عنوان کرد: شهدا برای احیای امر به معروف و نهی از منکر از جان خویش گذشتند و ما باید این فریضه را ترویج کنیم، اگر روزی معروف جایش را به منکر داد آن روز، روز بدبختی جامعه و خانواده است.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر انسان می‌خواهد خیرش جلوه کند، از گناه دور شود و خودپسند نباشد و محبوب شود، باید پیرو شیطان نشود، زیرا بدبخت‌ترین انسان‌ها کسی هستند که به خاطر دیگران به جهنم می‌رود.
بیادی تصریح کرد: حرکت‌های اسلامی و انقلابی جهان امروز الگو گرفته از انقلاب و شهدای ما است که سر نخ از امام و انقلاب دارد، اگر سید حسن نصرالله پشت استکبار را می‌لرزاند به برکت انقلاب و امام است، او یک بسیجی تابع ولایت است و دست ولی فقیه را می‌بوسد و می‌گوید هر چه داریم از شما است. 
  
* رقابت شهدا در تبعیت از ولایت
نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: شهدا برای روی مین رفتن با هم رقابت می‌کردند و از هم سبقت می‌گرفتند، زیرا تابع ولایت فقیه بودند؛ اما امروز عده‌ای برای رفتن به مجلس همدیگر را لجن‌مال می‌کنند.
فرماندار شهرستان نور نیز در آغاز این مراسم متذکر شد: پس از گذشت یک‌ هزار و 400 سال مردم ما و شیعیان جهان اسلام خیمه‌های عزا برپا می‌کنند و برای اهل بیت به عزا و ماتم می‌نشینند و از مراسم معنوی ائمه فیض می‌برند.
عبدالقدیر مشایخی اذعان داشت: ملت ایران برای شهدای خود نیز این ارزش و مقام را قائل می‌شود و پس از گذشت سال‌ها مراسم برپا می‌کند و همواره ادامه خواهند داد.
به گزارش فارس، مراسم دهمین یادواره سرداران و 74 شهید منطقه رویان صبح امروز با حضور مسئولان محلی، خانواده‌های شهدا و جانبازان، نیروهای نظامی و انتظامی و جمع پرشور مردم در مسجد جامع شهر رویان برگزار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول