اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

شهادت‌طلبی همواره اساس پیروزی اسلام بوده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اهمیت فرهنگ شهید و شهادت در اسلام گفت: فرهنگ شهادت‌طلبی اساس پیروزی اسلام است.

شهادت‌طلبی همواره اساس پیروزی اسلام بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام محمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در یادواره شهدای 28 دی‌ماه سال 65 شهر سنندج، اظهار داشت: شهدا نزد خداوند دارای جایگاه خاصی هستند چرا که از بهترین هستی خود گذشتند.
وی افزود: فرهنگ شهید و شهادت در مکتب اسلام دارای جایگاه خاصی است چرا که شهدا ما را از یوغ استعمار و استثمار نجات دادند و حاضر شدند با فدا کردن جان خودشان امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند.
نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه بیان داشت: فرهنگ شهادت‌طلبی به واسطه ریشه و خاستگاه‌های تاریخی خود نوعی فرهنگ دینی و ملی است و می‌تواند نسخه شفابخشی برای حفظ تمامیت ارضی کشور در مقاطع متفاوت باشد.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در ادامه با اشاره به اینکه دنیا عرصه امتحان و آزمایش انسانهاست، افزود: دنیا دارای قابلیت‌های خوبی است اما انسان نباید گرفتار مادیات شود و نعمات زمانی مثمرثمر است که در اختیار انسان‌ها باشد.
وی با اشاره به اینکه شهدا در نزد خداوند زنده هستند، افزود: شهدا در نزد خداوند دارای رزق و روزی هستند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شهادت و شهادت‌طلبی اوج عبودیت است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نهضت امام خمینی(ره) احیاء فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی بود که باید ادامه‌دهنده این نهضت باشیم.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در ادامه به بمباران کردن شهرهای کشورمان در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دشمن با این هدف در زمان جنگ تحمیلی شهرهای کشورمان و از جمله استان کردستان را بمباران می‌کرد که مردم نارضایتی خود را علیه حکومت و نظام جمهوری اسلامی اعلام کنند.
وی در ادامه منطق شهادت‌طلبی را امری نهادینه شده در دین مبین اسلام دانست و افزود: انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده انقلاب رسول‌الله است و در حال حاضر موج بیداری اسلامی که تمام کشورهای منطقه را درنوردیده به برکت انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان به حمایت‌های اسرائیل و آمریکا از گروهک‌های کمونیستی علیه سیاست‌های کشورمان اشاره و اضافه کرد: باید نسبت به شناسایی دشمنان قدرت بصیرت و آگاهی خود را بالا ببریم.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول