اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان سپاه عاشورا:

اجرای اندیشه شهدا به گسترش فرهنگ شهادت در جامعه می‌انجامد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان سپاه عاشورا گفت: اجرای اندیشه و فکر شهدا در جامعه بی‌شک به گسترش فرهنگ شهادت در جامعه می‌انجامد که راه حل بسیاری از معضلات اجتماعی خواهد بود.

اجرای اندیشه شهدا به گسترش فرهنگ شهادت در جامعه می‌انجامد
علی حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز، در تشریح آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور استان به مناطق عملیاتی حنوب، حرکت کاروان راهیان نور را احیاگر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: همه مسئولیت داریم تا رشادت شهدا را برای نسل جوان بازگو کنیم.
وی گفت: هشت سال دفاع مقدس از با ارزش‌ترین صفحات تاریخ کشور است و امروز شاهد بارور شدن شجره طیبه و زنده شدن یاد و خاطره این شهدای والامقام هستیم.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان سپاه عاشورا با اشاره به اینکه دشمنان امروز با سیاست و برنامه‌های مدونی وارد این میدان شده‌اند، اذعان کرد: امروز دشمنان با استفاده از ابزار مدرن از جمله جنگ نرم وارد عمل شدند که ملت ایران باید بیش از هر زمان دیگری هوشیار و آگاه باشند.
وی مشارکت مردم در فعالیت‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همچنین تغییر الگوهای رفتاری مردم با جهت‌گیری خصلت‌های اخلاقی و انسانی از جمله تحولات عظیم سفر کاروان‌های راهیان نور به ویژه در نسل جدید انقلاب و جوانانی است که هشت سال جنگ تحمیلی را لمس نکردند.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان سپاه عاشورا تصریح کرد: راهیان نور سیره شهیدان و ایثارگران را ادامه می‌دهد و اعزام کاروان‌های مختلف راهیان‌نور از گروه‌های مختلف بیانگر رویکرد فرهنگی ارزشمند در جامعه و توجه آحاد جامعه به ارزش‌های دفاع مقدس، ایثار و شهادت است.
حیدری آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس، شهدا و وصایای آنان همچنین اعزام به مناطق جنگی، رسالت ما را سنگین می‌کند که باید با ترویج فرهنگ شهادت و روشنگری در ارتباط با وصیت شهدا، ادامه‌دهندگان خوبی برای راه آنان باشیم.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان سپاه عاشورا، راهیان نور را یکی از برنامه‌های موثر و مفید در بالا بردن بصیرت اجتماعی، تقویت انگیزه تلاش و جهاد و آشنایی مردم با رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان دانست.
وی در ادامه اظهار داشت: امروز که در شرایط  جنگ نرم به سر می‌بریم و مقتضیات مبارزه با جنگ نرم یا همان تهاجم فرهنگی، تغذیه فکری جوانان است، نرم‌افزارهایی که در این سفر به کاروانیان می‌دهند و همین بازدیدها از مناطق عملیاتی و صحبت‌های راویان فتح می‌تواند قدرتمندانه‌ترین حرکات را علیه جنگ نرم داشته باشد.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان سپاه عاشورا در ادامه به ارزش خون شهیدان اشاره کرد و یاد‌آور شد: علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا باید خواستار اجرای اندیشه و فکر شهدا نیز در جامعه باشیم تا فرهنگ شهادت گسترش یابد.
وی تصریح کرد: دلیل حضور زائرین در مناطق عملیاتی دفاع مقدس اخلاص و جاذبه شهیدان است و بر همین اساس در این مناطق باید اخلاص و توکل رزمندگان را بازگو کرد چرا که همین پاکی و اخلاص بود که پیروزی‌های پی‌درپی رزمندگان اسلام را ایجاد کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول