اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 26 آذر صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه عکس ضریح گهواره در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) زنجان گفت: سومین نمایشگاه عکس میعادگاه شیرخوارگان حسینی در آئینه تصویر با عنوان"ضریح گهواره" در تالار مولانا عاصم زنجانی برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه عکس ضریح گهواره در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان، داود خدایی با اشاره به برپایی سومین نمایشگاه عکس میعادگاه شیرخوارگان در آئینه تصویر در زنجان اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری استان زنجان و مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان 21 محرم در محل تالار مولانا عاصم زنجانی دایر خواهد شد.
به گفته وی در این نمایشگاه 50 اثر از عکاسان منتخب استان زنجان با موضوع شیرخوارگان زنجانی که در مراسم میعادگاه شیرخوارگان حضور داشتند، به نمایش در می‌آید.
مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) زنجان به اهداف برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: روایتگری صبر آسمانی حضرت رباب، حکایت آب، عطش، غربت و عظمت نهضت عاشورا از دریچه دوربین و پرورش و هدایت کودکان با اندیشه‌های کربلا از اهداف این نمایشگاه است.
وی با بیان اینکه سوق دادن و سیراب کردن کودکان و نوجوانان با جرعه‌ای از دریای معرفت عاشورا و زانو زدن در مقابل اقیانوس سرخ رنگ کربلا از دیگر اهداف سومین نمایشگاه ضریح گهواره است، ادامه داد: حکایت کوچکی از دلدادگی این خیل عظیم عاشقان و مشتاقان شرکت کننده در میعادگاه از رویکردهای اصلی برپایی این نمایشگاه است.
خدایی در پایان اضافه کرد: تلفیق اشک و رافت، به تصویر کشیدن جوشش و آفرینش لحظه‌های ناب و بدیع و نهادینه کردن و شناساندن نسل نوپا با ماجرای عاشورا از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
 انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول