اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان:

جشنواره تاریخ شفاهی استان زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به توافق به عمل آمده با مسئولان دانشگاه زنجان گفت: با همکاری کار گروه تاریخ این دانشگاه جشنواره تاریخ شفاهی استان زنجان برگزار می‌شود.

جشنواره تاریخ شفاهی استان زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسی متوسلین در جلسه ستاد دهه فجر استان زنجان با اشاره اینکه همه کمیته‌های طرح و برنامه تشکیل شده است، اظهار داشت: کمیته ایثارگران گزارش جامعی را تهیه و ارائه داده است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به وجود چند مناسبت مذهبی در ایام دهه فجر تصریح کرد: باید برنامه‌ها و نامگذاری‌های ایام دهه فجر با مناسبت‌های دهه فجر تطبیق داده شود.

وی اضافه کرد: بررسی عملکرد کمیته‌های مختلف استانی و شهرستانی نیز بعد از پایان دهه فجر از الزامات محسوب می‌شود.

متوسلین با اشاره به اینکه بیشترین تعداد برنامه‌های تدوین شده برای دهه فجر را کمیته‌های ایثارگران و فرهنگی هنری تبلیغات برنامه‌ریزی کرده است، ادامه داد: مجری برنامه‌های کمیته ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی افزود: مسئولیت برنامه‌های فرهنگی هنری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

در ادامه جلسه مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به اینکه کار گروه‌های مختلف چندین جلسه برای هماهنگی برگزار کرده‌اند، اضافه کرد: طی این جلسات برنامه‌های برگزار شده در سال گذشته آسیب‌شناسی شده است.

ملیحه نقدی نمایشگاه دستاوردهای بانوان استان زنجان، محفل انس با قرآن در حسینیه اعظم، ورزش و نشاط به مدت سه روز در پارک بانوان، برگزاری یادواره شهدا را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام دهه فجر بانوان اعلام کرد.

وی شب شعر بانوان، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری بانوان در رختشویخانه و جشنواره نوید انقلاب با محوریت هدفمند سازی یارانه‌ها و مدیریت انرژی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر رعنوان کرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با محوریت عفاف و حجاب و همچنین حضور در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر زنجان اعلام کرد.

وی نقش مهم مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری زنجان را ایجاد هماهنگی بین بخشی دانست و تصریح کرد: در ایجاد این هماهنگی هشت کمیته کاری تشکیل شده است.

نقدی با اشاره به اینکه تاکنون 29 ارگان دولتی برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند، اضافه کرد: این ارگان‌ها 237 برنامه پیش‌بینی شده برای ایام دهه فجر را ارائه داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ارگان‌های مختلف نمایندگانی را در امور بانوان برای برنامه ریزی در امور به استانداری معرفی می‌کنند درخواست کرد، افرادی معرفی شوند که توانمندی برنامه‌ریزی را داشته باشند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از مدیران کل ارگان‌های دولتی درخواست کرد، به افراد منتخب معرفی شده به استانداری اختیار تام برای تصمیم گیری در امور را تفویض کنند، تا کارها و تصمیم گیری‌ها عملیاتی‌تر شوند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول