اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد

ضرورت ارتقای جایگاه ورزش استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به پیشرفت‌های ورزش استان زنجان گفت: همه باید در صدد ارتقای این جایگاه تلاش کنند.

ضرورت ارتقای جایگاه ورزش استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان با اشاره به ادغام صورت گرفته بین دو سازمان تربیت بدنی و سازمان جوانان اظهار داشت: همان طور که پیش‌بینی با این ادغام خلاءهایی به وجود آمده است که باید جبران شود.
وی افزود: رفع مشکلات به وجود آمده حاصل از ادغام منوط به تلاش وافر و فرابخشی ارگان‌های دیگر است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده برای ورزش استان زنجان تصریح کرد: باید با تلاش وافر ورزشکاران و مسئولان جایگاه ورزش و ورزشکاران استان بیش از بیش ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه ورزش باید با همه ابعادش مورد توجه قرار گیرد، ورزش را معادل سلامتی و امنیت یک جامعه برشمرد و گفت: به حق دولت‌های نهم و دهم در بحث زیر ساخت‌های ورزشی بسیار خوب عمل کرده است.
احمدی بر ضرورت برگزاری جلسات با فرمانداری زنجان تاکید کرد و ادامه داد: با نیروهای فرمانداری باید هماهنگی به عمل آید تا به عنوان میزبان مسابقات بین‌المللی سنگنوردی اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
وی برگزاری درست و با برنامه مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان را موجب برکت برای استان زنجان اعلام کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن هم به اهمیت این انتخابات واقف است.
وی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به خوبی دریافته‌اند که اگر انتخابات باشکوهی در ایران برگزار شود، نظام چه استفاده‌ بهینه‌ای از این انتخابات خواهد کرد.
احمدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمن برای انتخابات اسفند ماه ایران بر لزوم هوشیاری در این زمینه تاکید کرد.
در ادامه جلسه نمایندگان ارگان‌های دعوت شده هر کدام پیشنهاداتی برای برگزاری بهتر مسابقات بین‌المللی سنگنوردی ارائه کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از جمله پیشنهاد دهندگان بود که گفت: برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات نیازی به حضور دانش‌آموزان یک مدرسه نیست، چرا که دانش‌آموزان زیادی در زنجان در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.
امیر نظری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان زنجانی در رشته سنگنوردی مدال هم دارند افزود: فقط باید در این دو روز زمینه حضور این دانش‌آموزان در سالن فراهم شود که از این امکان استفاده بهینه به عمل آید.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول