اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر در مجلس:

مردان خدا با ترور فنا نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردان خدا که برای سربلندی و اقتدار نظام اسلامی تلاش می‌کنند فناناشدنی هستند و با ترور و به شهادت رسیدن پایان نمی‌پذیرند.

مردان خدا با ترور فنا نمی‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرادعلی منصوری‌رضی ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان شهرستان‌های رامیان و آزادشهر اظهار داشت: ترور شهید احمدی‌روشن و سایر دانشمندان هسته‌ای ما در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خللی وارد نخواهد کرد و عزم ما را راسخ‌تر هم خواهد کرد.
وی با اشاره به شهادت جمعی از روحانیون و اندیشمندان اوائل انقلاب نظیر شهیدان رجائی، باهنر، بهشتی، مطهری، مفتح، چمران و بسیاری از چهره‌های شاخص دیگر تصریح کرد: از دست دادن جمعی از بزرگان نظام و دانشمندان مملکت در علوم مختلف سخت و ناگوار است و جای آنها در بین ما خالی است اما این بدان معنا نیست که پرچمی که برافراشته‌اند به زمین می‌افتد و راهی که در پیش گرفته‌اند نیمه‌تمام می‌ماند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب ما در نتیجه ایثار، گذشت و فداکاری مردمانی متشکل از اقوام و اقشار مختلف به دست آمده است، لذا دشمن شک نداشته باشد بیش از گذشته در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود.
وی ادامه داد: مردم بابصیرت ما با حمایت قاطع و حداکثری از ولایت‌فقیه اجازه دخالت بیگانگان در امورات داخلی مملکت را نخواهیم داد.
منصوری‌رضی با تمجید از دانشجویان پیرو خط رهبری که در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهید احمدی‌روشن تغییر رشته دادند، اذعان داشت: دشمن اگر می‌دانست به دنبال ترور احمدی‌روشن 300 چراغ دیگر در زمینه فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای روشن می‌شود هرگز دست به چنین کاری نمی‌زد تا این چنین درمانده و رسوا نشود.
وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: باید کاری کنیم که صدای شادی‌های ما به گوش جهانیان برسد و شک نداشته باشید شادی و سعادت ملت ایران خواسته قلبی همه شهدایی است که امروز در پیشگاه خداوند مهمان هستند و راه و هدف آنها تا ابد جاوید و ماندگار خواهد ماند.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول