اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

توسعه همه جانبه جزیره قشم در اولویت کاری منطقه آزاد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از توسعه همه جانبه جزیره قشم به عنوان اولویت سازمان منطقه آزاد خبر داد.

توسعه همه جانبه جزیره قشم در اولویت کاری منطقه آزاد
به گزاری خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، اسفندیار حیدری‌پور در مراسم تودیع و معارفه معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تلاش مدیران سازمان باید در راستای توسعه همه جانبه قشم و خدمت‌رسانی به مردم شریف این منطقه باشد.
وی عنوان کرد: خدمتگزاری به مردم، افتخار مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این موضوع با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های رفاهی، خدماتی و عمرانی و زیربنایی به ثمر می‌نشیند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به جایگاه ویژه این جزیره در توسعه کشور ابراز داشت: منطقه آزاد قشم در حال حاضر بهترین ظرفیت را برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی دارد.
در این مراسم از زحمات و خدمات آقایان مهدی ریخته‌گر، رضا نظافتی و داوود احمدی تقدیر به عمل آمد و فرزین حقدل به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، سیدرامین صادقی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت، محمدعلی نوری سرپرست مدیریت صنایع و شهرک‌های صنعتی و علی دهقان‌نصیری با حفظ سمت معاون بازرگانی به عنوان سرپرست مدیریت بنادر منصوب و احکام خود را دریافت کردند.
انتهای پیام/ن30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول