اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور زیربنایی بنیاد برکت:

بنیاد برکت 1000 کلاس درس در کشور می‌سازد

خبرگزاری فارس: معاون امور زیربنایی بنیاد برکت گفت: این بنیاد که وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است در برنامه‎ریزی خود مقرر کرد که هزار کلاس درس در کشور بسازد.

بنیاد برکت 1000 کلاس درس در کشور می‌سازد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا شریف‌نیا ظهر امروز در آیین افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای شهنیا در بردخون ادامه داد: این تعداد کلاس درس در مدت چهار سال تبدیل به یک‌هزار و 94 کلاس در قالب 254 مدرسه شد.
وی تصریح کرد: تصمیم بر این بود که نام همه مدارس این بنیاد به‌نام برکت باشد که هدف سفرهای مقام معظم رهبری نیز همین است.
شریف‌نیا افزود: ما هرچه داریم از شهداست و آنان افرادی فداکار بودند که هستی خود را برای بقای نظام فدا کردند و امروز دنیا حرکت بالنده ما را می‌بیند که به برکت خون پاک شهیدان است.
معاون امور زیربنایی بنیاد برکت یادآور شد: آنچه داریم حاصل خون شهیدان است و ما ارادتمند شهیدان و خانواده‎های معظم آنها هستیم و عزت و افتخار ما وابسته به شهیدان است.
وی اضافه کرد: به یمن وجود شهید نام مدرسه همان شهید خیاط خواهد ماند شاید ذره‎ای از دین خود را به این بزرگان ادا کنیم.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر نیز در این آیین گفت: مدرسه راهنمایی سه کلاسه شهید خیاط به همت بنیاد برکت با 2 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار ساخته شده است.
محمدرضا ایرج زاده اظهار داشت: زیربنای این مدرسه 470 مترمربع است که زیربنای محوطه‎سازی شده 850 مترمربع و مساحت کل زمین یک‌هزار و 800 مترمربع است.
وی تصریح کرد: زمین این مدرسه توسط یکی از خیرین اهدا شده است.
ایرج‌زاده افزود: زیربنای مدرسه شامل فضای آموزشی، بهداشتی و سرایداری و اداری در فضایی به مساحت 556 مترمربع است که 140 متر طول دیوارکشی است و با سازه اسکلت بتنی احداث شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر یادآور شد: این مدرسه در زمانی کمتر از آنچه پیش‌بینی می‎شد در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
حسین مصلحی‌پور رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون نیز با تقدیر از بنیاد برکت و اداره کل نوسازی گفت: این هدیه‎ای ارزشمند از سوی رهبر معظم انقلاب به مردم و دانش‎آموزان این دیار است که نهایت سپاس خود را از الطاف رهبر معظم نظام اسلامی ابراز می‎دارند و افتخار می‎کنند این هدیه نصیب آنان شده است.
در آیینی با حضور شماری از مسئولان استانی و محلی و مردم روستای شهنیا مدرسه سه کلاسه راهنمایی شهید خیاط روستای شهنیا واقع در بردخون به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول