اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز هوای پاک صورت گرفت

برگزاری مسابقه دوچرخه سواری در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز هوای پاک مسابقه دوچرخه سواری با حضور 216 دوچرخه سوار و همچنین مراسم پرواز بادکنک‌ها توسط کودکان مهدهای کودک در قیروکارزین برگزار شد.

برگزاری مسابقه دوچرخه سواری در قیروکارزین
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین بعد از ظهر امروز مراسم روز هوای پاک با شعار «سوخت پاک، خودروی پاک، هوای پاک» با همکاری ادارات محیط زیست، تربیت بدنی، بهزیستی و آموزش و پرورش قیروکارزین در قالب مسابقه دوچرخه سواری با حضور 216 دوچرخه سوار و مراسم پرواز دادن بادکنک‌ها برگزار شد.
در مسابقه دوچرخه سواری امروز که با همکاری ادارات محیط زیست، تربیت بدنی و آموزش و پرورش قیروکارزین برگزار شد دوچرخه سواران مسیرهای بلوار شهدای عشایر، بلوار امام خمینی (ره)، میدان امام خمینی (ره) تا میدان شهدا را رکاب زدند که در پایان به 10 نفر از نفرات نخست تا دهم جوایزی اهدا شد.
اداره بهزیستی قیروکارزین نیز در مراسم این روز با حضور کودکان مهدهای کودک زیر پوشش خود و راهپیمایی و دادن شعارهایی از قبیل ما حق داریم از هوای پاک و تمیز استفاده کنیم و هوای سالم و پاک حق مسلم هر کودک است توسط این کودکان همکاری داشت و همچنین خواندن سرود و پرواز دادن بادکنک‌ها در میدان شهدا بخش دیگری از مراسم امروز بود.
نصیب‌الله فتحی رئیس اداره محیط زیست قیروکارزین در حاشیه مراسم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین، اظهار داشت: هدف از برگزاری مراسم روز هوای پاک آموزش حفاظت از محیط زیست و خطرات آلاینده‌ها به کودکان و نوجوانان و الگو کردن امروز برای تمام روزها برای داشتن محیط زیست و هوایی پاک و سالم است.
وی افزود: امروزه خطر آلاینده‌های گاز موجود در هوا و به دنبال آن افزایش بیماری‌های قلبی و تنفسی زندگی بشر را با تهدید رو به رو کرده و هر یک از افراد جامعه می‌توانند در کاهش این خطرات کمک کنند.
فتحی اضافه کرد: نباید از آموزش و اطلاع رسانی به نسل‌های آینده غفلت کرد و باید در نگهداشت هوای پاک به عنوان ضامن سلامتی انسان توجه کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول