اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز تاکید کرد

استفاده از دوچرخه در شیراز

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: باید ظرفیت استفاده از دوچرخه را در کلان‌شهر شیراز بالا ببریم.

استفاده از دوچرخه در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز جواد زرین کلاه بعد از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم هوای پاک استان فارس اظهار داشت: دوچرخه سواری تاثیر بسیار مثبتی را بر حفظ محیط زیست دارد و یک گام جدی برای پایداری محیط زیست است که باید تلاش شود در این راستا استفاده از دوچرخه را در شیراز که جزو هشت کلان‌شهر آلوده کشور است توسعه و ترویج دهیم.

وی تصریح کرد: باید تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا بتوانیم هوای آلوده کلان‌شهر شیراز را روز به روز کاهش داده و آن را ثابت نگه داریم تا مردم بتوانند از هوا و تنفس پاک بهره‌مند شوند.

این مقام اجرایی از تشکیل کارگروه ورزش در فرمانداری شیراز خبر داد و افزود: در این کارگروه که سازمان ورزش و جوانان، دانشگاه شیراز و افراد متخصص در آن حضور دارند مشکلات ورزشی پایتخت فرهنگی ایران اسلامی بررسی و پیگیری می‌شود.

فرماندار شیراز اضافه کرد: استفاده بهینه از دوچرخه در راستای سلامت جسمی و روحی انسان و با هدف پاکی و جلوگیری از آلودگی هوا و صدا از مسائل مهم مورد بررسی در این کارگروه است.

زرین کلاه با بیان اینکه پیگیری‌های زنجیره‌وار در دست‌یابی به موفقیت‌ها موثرتر است بیان کرد: نباید موضوع هوای پاک را تنها به یک هفته اختصاص دهیم چراکه هوای پاک و عدم آلودگی از نیازهای بسیار ضروری جامعه و شهروندان است که باید سعی شود با برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌ها، مسئله هوای پاک را به صورت الزامی در طول سال رعایت و پیگیری کنیم.

وی ابراز داشت: با توجه به افزایش روزافزون خودروها باید تلاش مضاعفی را برای جلوگیری از آلودگی هوا و صدا در شهر شیراز داشته باشیم که در این راستا فرمانداری شیراز حمایت خود را از برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های محیط زیست اعلام می‌کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول