اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری:

تیم ملی دوچرخه‌سواری 5 بهمن‌ماه راهی مالزی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: تیم ملی دوچرخه‌سواری پنجم بهمن‌ماه برای برپایی اردو و شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی کوالالامپور پایتخت مالزی می‌شود.

تیم ملی دوچرخه‌سواری 5 بهمن‌ماه راهی مالزی می‌شود
علی زنگی‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: اردوی تخصصی تیم ملی برای آمادگی بیشتر برای رقابت‌های قهرمانی آسیا بهمن ماه در مالزی برگزار می‌شود.
زنگی‌آبادی بیان کرد: اردوی تیم ملی در بوشهر در شرایط مطلوبی برگزار شد و مسئولان استان بوشهر شرایط لازم را برای برگزاری این اردو فراهم کردند که جای قدردانی دارد.
وی افزود: با توجه به نبود پیست سرپوشیده و سردی هوا در تهران تصمیم گرفتیم اردوی خود را در بوشهر برگزار کنیم که آب و هوای مطلوبی هم در این فصل دارد.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری بیان کرد: با تدابیر اندیشیده شده برنامه‌های تمرینی خود را در بوشهر به خوبی انجام دادیم و مربیان تیم ملی نیز نظارت کامل بر کار رکابزنان داشتند.
زنگی آبادی اضافه کرد: نبود پیست سرپوشیده عمده مشکل ما در فدراسیون است که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم این مشکل برطرف شود.
وی با اشاره به تامین دوچرخه‌های رکابزنان تیم ملی گفت: سال گذشته 300 میلیون تومان دوچرخه برای رکابزنان تیم ملی خریداری کردیم که از این دوچرخه‌ها تا حدود پنج سال آینده می‌توانیم استفاده کنیم.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: دوچرخه وسیله‌ای نیست که هر ساله نیاز به خریداری داشته باشیم به همین خاطر فعلا از دوچرخه‌هایی که سال گذشته خریداری کردیم استفاده می‌کنیم.
زنگی آبادی با اشاره به وضعیت لژیونرهای تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: در حال حاضر دو لژیونر داریم که هر دو در اردوی بوشهر غایب بودند که زرگری حدود پنج روز آینده در تهران به ما ملحق می‌شود و علی سهرابی هم بعد از شرکت در تور قطر به تیم ملی می‌پیوندد.
وی بیان داشت: سهرابی 22 بهمن ماه پس از شرکت در تور بین‌المللی قطر به تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا ملحق می‌شود.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری تصریح کرد: اردوی بوشهر روز جمعه به پایان می‌رسد و پس از حضور در تهران، تیم ملی برای انجام اردوی تخصصی در مالزی پنج بهمن راهی این کشور می‌شود.
زنگی آبادی بیان کرد: امیدواریم با حضوری قدرتمند در رقابت‌های آسیایی بار دیگر برای ایران اسلامی افتخارآفرین باشیم.
سی‌ودومین دوره رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 23 سال، از تاریخ 19 تا 29 بهمن ماه سال جاری در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار می‌شود و تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران نیز برای آمادگی حضور در این رقابت‌ها اردویی را در بوشهر برگزار کرده است.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول