اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار

همایش دوچرخه ‌سواری مدیران زرند برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار نخستین همایش دوچرخه‌سواری مدیران شهرستان زرند برگزار شد.

همایش دوچرخه ‌سواری مدیران زرند برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، بعد از ظهر امروز در راستای ترویج فرهنگ حمل و نقل سالم، نخستین همایش دوچرخه‌سواری در شهرستان زرند با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد.  
رضا کرمی فرماندار زرند در این همایش اهمیت دوچرخه‌سواری را در درجه اول در کاهش و روان‌سازی ترافیک و همچنین کاهش آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی بیان کرد و افزود: امیدواریم با همکاری تمام ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط بتوانیم تلاش مؤثری در راستای افزایش فرهنگ دوچرخه‌سواری در این شهرستان داشته باشیم.
وی بیان داشت: علاوه بر اینکه استفاده از دوچرخه موجب ارتقای سلامت شهروندان و ترویج حمل و نقل سالم می‌شود.
کرمی از تمام مسئولان و مدیران این شهرستان که در راستای ارتقای این فرهنگ تلاش و مساعدت کردند، تشکر کرد و گفت: با همکاری و مساعدت دسته جمعی مسئولان و ارگان‌های دخیل در این امر بتوانیم زمینه را برای استفاده هرچه بیشتر شهروندان از این وسیله نقلیه سالم فراهم آوریم.
به گزارش فارس در این حرکت نمادین، مسئولان و مدیران علاقمند به این رشته ورزشی با شروع از فرمانداری زرند و با عبور از خیابان‌های امام خمینی (ره)‌، شهید بهشتی، بلوار 15 خرداد‌، فلسطین، فردوس و شهید مطهری به سمت تربیت بدنی این شهرستان با دوچرخه رکاب زدند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول