اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان‌رضوی:

عکاسان دوچرخه‌سوار مشهدی در دهلی حضور یافتند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان‌رضوی گفت: عکاسان دوچرخه‌سوار حوزه هنری خراسان‌رضوی آغاز سفر خود را با دوچرخه و عکاسی از کشورهای در مسیر جاده ابریشم از دهلی هندوستان آغاز کرده‌اند.

عکاسان دوچرخه‌سوار مشهدی در دهلی حضور یافتند
ابراهیم زره‌ساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: هفته گذشته گروه سه نفره عکاسان دوچرخه‌سوار در کشور هندوستان، شهر دهلی نو اقامت داشتند.
معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان‌رضوی افزود: گروه عکاسان دوچرخه‌سوار شامل حمید سلطان آبادیان، محمد ادیبی و فرید دولت‌آبادی در خانه فرهنگ ایران در دهلی نو، یک نشست خبری با حضور دوازده روزنامه و سه شبکه تلویزیونی این شهر برگزار کردند که در این نشست توضیحات خوبی در مورد روابط فرهنگی و دوستانه ایران و هند داده شده و در مورد اهداف و چگونگی سفر این گروه به سئوالات خبرنگاران جواب داده شده است.
وی ادامه داد: در این نشست خبری در مورد اهداف سفر عکاسان، عکاسی از مردم و فرهنگ‌های مختلف، ساخت یک مستند چند قسمتی، معرفی شهر مقدس مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 که در اجلاس آیسسکو امسال در شهر الجزایر این موضوع به تصویب رسیده است.
زره‌ساز بیان کرد: همچنین ابلاغ پیام محبت و دوستی مردم شهر مشهد به نمایندگی از مردم ایران به کشورهای مسیر، ذکر شده است و در آن گروه عکاسان دوچرخه‌سوار مشهدی این روزها در مسیر آگرا و به سمت  کشور بنگلادش در حرکت هستند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول