اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نشریه آیینه رفسنجان:

فاصله از انقلاب موجب تشنگی و تلف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول هفته‌نامه آیینه رفسنجان گفت: نباید از رودخانه عظیم انقلاب فاصله گرفت تا نسل جوان از تشنگی تلف شود.

فاصله از انقلاب موجب تشنگی و تلف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان حسن باقری ظهر امروز در کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر شهرستان رفسنجان اظهار داشت: برای دهه فجر باید کارهای اساسی انجام داد تا جای سئوالی برای نسل جدید نباشد.

وی با اشاره به جمع‌آوری خاطرات دوران انقلاب اسلامی و اهمیت ماندگاری آنها تصریح کرد: ضعف عملکرد ما در مورد شهدای انقلاب روی فرزندان ما تأثیر‌گذار است و از بیان دیدگاه‌هایی که به درد بچه‌ها نمی‌خورد و مانع از دل دادن آنان به انقلاب و کشیده شدن آنها به سمت ندانستن از انقلاب نمی‌شود، پرهیز کرد.

باقری روشنگری انقلاب با شیوه‌های مختلف و متنوع را مؤثر خواند و بیان داشت: زمانی در یک مدرسه ابتدایی دانش‌آموزان از برنامه‌ها و سریال‌های ماهواره برای یکدیگر تعریف می‌کنند، بیانگر این است که صدا و سیما باید توجه بیشتری به ساخت برنامه‌های خوب داشته باشد تا همه به ویژه جوانان از ماهواره و برنامه‌های آن دل بکنند و به سمت شبکه‌های خوب ایران بروند.

وی با بیان اینکه اداره ارشاد می‌تواند کار نهادینه‌ای در راستای به ثمر رساندن خواسته‌های فرهنگی انجام دهد، ابراز داشت: امروزه با استفاده از شیوه‌های نوین و ارائه ایده‌های جدید باید به گونه‌ای ارزش‌ها را به تصویر کشید که مثمرثمر باشند و رسانه‌ها تمام توان خود را در این راستا انجام می‌دهند و همگام با اداره ارشاد هستند.

باقری افزود: نباید از رودخانه عظیم انقلاب فاصله بگیریم تا نسل جوان ما از تشنگی تلف شود و بدون دانستن تاریخ انقلاب و‌ پیروزی ایران و دستاوردهایی که داریم، سر نادانی بر بالین نباید گذاشت.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول