اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل خراسان‌جنوبی خبر داد

آمادگی بخش حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در 28 صفر

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی از آمادگی بخش حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی به منظور جابه‌جایی زائران در 28 صفر خبر داد.

آمادگی بخش حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در 28 صفر
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل خراسان‌جنوبی، مهدی حسینی اظهار داشت: بخش حمل و نقل مسافر استان آمادگی خود را برای سفرهای بین شهری در ایام 28 صفر اعلام می‌دارد.
وی افزود: طبق سنوات گذشته همه‌ ساله هم‌استانی‌های عزیز برای سوگواری اربعین حسینی و 28 صفر به مشهد مقدس برای زیارت بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج، حضرت امام رضا (ع) عزیمت می‌کنند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این راستا بخش حمل و نقل جاده‌ای استان بر حسب وظایف ذاتی و ارج نهادن به شعائر مذهبی آمادگی کامل برای ارائه خدمات و سرویس‌دهی به هیئت‌ها و زائران را دارد.
حسینی با توجه به تعطیلات یاد شده از عموم مردم خواست برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و حوادث جاده‌ای سفرهای خود را برنامه‌ریزی کنند تا در زمان‌های مختلف سفرهای مربوطه را انجام دهند.
وی هم‌چنین از رانندگان و ناوگان حمل و نقل خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی و توصیه‌های مأموران پلیس راه، نسبت به رعایت مقررات و ضوابط راهنمایی و رانندگی اقدام کنند.
انتهای پیام/غ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول