اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های فارس خبر داد

اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقل فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های فارس از اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقل مسافر در این استان خبر داد.

اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقل فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس، نخستین جلسه هماهنگی حمل و نقل مسافر نوروز 91 استان فارس با حضور مدیران شرکت‌های فعال مسافربری شهرستان شیراز برگزار شد.
احمد خواست‌خدایی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس طی سخنانی با اشاره به اهمیت اصل پاسخگوئی مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر و حضور محسوس آنان برای نظارت مستمر و منظم بر نحوه عملکرد و خدمات ارائه شده توسط ناوگان زیر پوشش در ایام نوروزی 91 اظهار داشت: استقبال مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی ارتباط مستقیم با نحوه ارائه و کیفیت خدمات دارد، از این رو لازم است مدیران شرکت‌ها با هدف ارتقای سطح خدمات و ایمنی سفرهای جاده‌ای سرمایه‌گذاری مطلوب در این زمینه را با اولویت ویژه مد نظر قرار دهند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی مناسب برای طرح پیش فروش بلیت‌های ناوگان حمل و نقل مسافر این استان در نیمه نخست اسفند ماه سال جاری افزود: شرکت‌های مسافربری موظفند در راستای رفاه حال مردم فروش اینترنتی بلیت‌های مسافرتی با پیش‌بینی تخفیف ویژه، استقرار وب کیوسک و نیز توسعه دفاتر فروش شرکت‌ها در سطح شهرها توجه ویژه‌ای به عمل آورند.
رئیس کمیته حمل و نقل مسافر ستاد تسهیلات نوروزی 91 استان فارس ضرورت اعمال مدیریت فنی بر ناوگان حمل و نقل عمومی به‌عنوان یک راهکار اصلی در ارتقای سطح ضریب ایمنی مسافرت‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: هزینه کردن برای سلامت سفر امری بدون تعارف و ضروری است ضمن آنکه تمام رانندگان اتوبوس‌های بین شهری موظف به برنامه‌ریزی حین تردد برای توقف به موقع برای اقامه نماز مسافران در مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و نمازخانه‌های بین راهی هستند.
وی اجرای طرح رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان فارس در آینده نزدیک را از جمله برنامه‌های در دست اقدام اعلام و تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری، کیفیت و نحوه ارائه خدمات ناوگان زیر پوشش شرکت‌ها از جمله فاکتورهای سهم پیش‌بینی شده در این طرح است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول