اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برگزیدگان

جشنواره فیلم هنر و معرفت به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری "هنر و معرفت" با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

جشنواره فیلم هنر و معرفت به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان چهارمین جشنواره سراسری "هنر و معرفت" با موضوع امر به معروف و نهی از منکر شامگاه چهارشنبه در تالار عماد مجتمع فرهنگی هنری انتظار شهر کرمان به کار خود پایان داد و هیئت داوران آثار برتر در سه بخش‌ عکس، فیلم و فیلمنامه را معرفی کردند.

‌بر این اساس در بخش عکس، هیئت داوران در بخش مجموعه عکس هیچ یک از آثار را حائز رتبه ندانست.

در بخش تک عکس، امیر عنایتی از خراسان جنوبی رتبه اول را کسب کرد و فرزاد گوری از کرمان و علی صاحب‌زمانی از اراک حائز رتبه‌های دوم و سوم بخش تک عکس شدند.

‌هیئت داوران‌ همچنین در بخش تک عکس از سیدرضا علوی از کرمان و حمید‌رضا بازرگانی از زنجان‌ قدردانی کرد.

هیئت داوران چهارمین جشنواره سراسری "هنر و معرفت" در بخش فیلمنامه، رتبه اول را به فیلمنامه "نامه‌ای به او" نوشته محمد‌علی هاشم‌پور از ساری اهدا کرد.

همچنین رتبه دوم این بخش به فیلمنامه "صاحب عصر" نوشته محمد‌جواد اعتباری از کرمان و رتبه سوم را به فیلمنامه"‌نقش" نوشته مسعود اشجعی از کرمان، اهدا شد.

بنابر این گزارش، هیئت داوران، فیلمنامه‌های"فوکوس" نوشته محبوبه معافی از کرمان و "‌شمشیر چوبی" نوشته حمید عزیزی از اردبیل را شایسته تقدیر دانست.

هیئت داوران چهارمین جشنواره سراسری هنر و معرفت، در بخش بهترین فیلم داستانی با تقدیر از فیلم "چرخش زمان"، جایزه بهترین

فیلم داستانی را به فیلم "‌آن دورها" به کارگردانی رضا جمالی از اردبیل اهدا کرد.

‌همچنین در بخش پویا‌نمایی، هیئت داوران هیچکدام از آثار را شایسته بهترین فیلم پویا‌نمایی ندانست و ‌از فیلم‌های پویا‌نمایی "پرواز غریب" به کارگردانی کامران رضایی از کرمانشاه و "قفس" به کارگردانی سعید مددی از کرمان تقدیر کرد.

‌به گزارش فارس‌، در بخش مستند داستانی، هیئت داوران هیچکدام از آثار را شایسته دریافت بهترین فیلم ندانست، اما از فیلم‌های "‌گلی گوران" ‌به کارگردانی محمدصادق اسماعیلی از کرمان و "‌کوکب" به کارگردانی "سمیه مولایی" از کرمان تقدیر کرد.

‌بر این اساس هیئت داوران در بخش فیلم مستند،‌ تندیس جشنواره‌ را به فیلم "‌دختری به نام منصوره" به کارگردانی ‌محمد‌علی هاشم‌پور از ساری اهدا کرد.

‌هیئت داوران همچنین در بخش بهترین تصویر‌برداری، تندیس جشنواره را به علیرضا نجیب‌زاده‌ از کرمان برای مجموعه کارهای ارائه شده اهدا‌ کرد.

همچنین در بخش بهترین کارگردانی، هیئت داوران تندیس جشنواره را به رضا جمالی از اردبیل‌ کارگردان فیلم "‌آن دورها"  تقدیم کرد.

‌در بخش فیلمنامه نیز هیئت داوران هیچکدام از آثار را شایسته بهترین

ندانست و با تقدیر از فیلمنامه "‌آن دورها"‌، لوح تقدیر را به فیلمنامه "‌متهم" ساخته مسعود اشجعی از کرمان و "برداشت خام"  ساخته مهدیه امیری از بم اهدا کرد.

بنابر این گزارش در بخش فیلمنامه هیئت داوران به دلیل تحقیق و پژوهش به عمل آمده، لوح تقدیر را به فیلم مستند داستانی"‌مادر شهید" ساخته مجید فدایی از کرمان اهدا کرد.

همچنین هیئت داوران در بخش بهترین تدوین، تندیس جشنواره را به رامین رحمانی تدوینگر فیلم "‌آن دورها" از اردبیل اهدا کرد.

هیئت داوران جایزه بخش جهاد اقتصادی را به فیلم "دستان" ساخته محمد عبداللهی از بیرجند و فیلم "من زندگی را دوست دارم" ساخته امیر عابدین‌پور از کرمان تقدیم کرد.

هیئت داوران چهارمین جشنواره سراسری هنر و معرفت هیچ فیلمی را شایسته بهترین فیلم جشنواره ندانست و از فیلم های "‌حاج بابا" ساخته لیلی نخعی ، "استحاله" ساخته نسرین فدایی‌نژاد و "‌راز نگاه" ساخته حامد سعادت قدردانی کرد.

به گزارش فارس، چهارمین جشنواره سراسری هنر و معرفت 27 و 28 دی ماه به میزبانی کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول