اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان

جشنواره ملی فیلم حسنات تا 20 دی‌ماه تمدید شد

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات تا 15دی‌ماه سال‌جاری بود، که تا 20 دی‌ماه تمدید شد.

جشنواره ملی فیلم حسنات تا 20 دی‌ماه تمدید شد
زاون قوکاسیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دومین دوره برگزاری فیلم جشنواره ملی فیلم حسنات به منظور گسترش هر چه بیشتر فرهنگ احسان، نیکوکاری، خیراندیشی، همیاری، نوع دوستی و همـدلی در میـان مردم به ویژه جوانان در اسفندماه سال‌جاری در اصفهان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: فیلم‌های داستانی کوتاه، مستند، پویانمایی و فیلم‌نامه بخش‌های مختلف مسابقه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات بوده که بخش فیلم‌نامه تنها بخش اضافه شده نسبت به سال گذشته به این جشنواره است.
دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با اشاره به اینکه در فراخوان‌ها مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 15 دی‌ماه سال‌جاری بود، بیان داشت: زمان برگزاری جشنواره در اسفندماه از ۱۱ تا ۱۴ است که به دلیل انتخابات کمی عقب افتاده به همین خاطر دبیرخانه هم تا 20 دی‌ماه سال‌جاری دریافت آثار را تمدید کرد.
وی اضافه کرد: آثار باید تا 20 دی‌ماه به دبیرخانه رسیده باشد یا تا این تاریخ پست شده باشد.
قوکاسیان با اشاره به اینکه در سال گذشته محدودیتی در سال تولید این فیلم‌ها و آثار وجود نداشت، تاکید کرد: در دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات تولید آثار باید در بازه زمانی سال 89 تا 90 باشد.
وی که موضوعات دومین جشنواره فیلم کوتاه حسنات را احسان و نیکوکاری در آموزه‌های الهی و مصادیق آن در قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) دانست، ادامه داد: نمادها و بارقه‌های احسان و نیکوکاری، اثرات اخلاقی و تربیتی احسان و نیکوکاری در زندگی روزمره افراد در جامعه از دیگر موضوعات این جشنواره است که علاوه بر آن امسال احسان و نیکوکاری از منظر کودک و نوجوان نیز به آن اضافه شده است.
دبیر جشنواره فیلم کوتاه حسنات با بیان اینکه تا به حال فیلم‌سازان شهرهای مختلفی شرکت کرده‌اند، گفت: اصفهان، تهران، قم، ارومیه، ایلام، مشهد، بندرعباس، بوشهر و دیگر استان‌ها از اقصی نقاط کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند.
وی کانون نشر و ترویج فرهنگ اسلامی حسنات اصفهان با همکاری حوزه هنری استان اصفهان را مسئول برگزاری جشنواره ملی حسنات دانست و اظهار داشت: این جشنواره به منظور جریان سازی فرهنگی و همچنین نشر مفاهیم ارزشی، اخلاق اسلامی و سنت نیکوی قرض‌الحسنه و دستگیری از نیازمندان جامعه برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت جشنواره http://hasanatfilm.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/و20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول