اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان زنجانی خبر داد

حضور فیلم‌های 100 ثانیه‌ای "عروسک" و "TILT UP " در جشنواره فیلم 100

خبرگزاری فارس: کارگردان زنجانی گفت: فیلم‌های 100 ثانیه‌ای "عروسک" و "TILT UP " در جشنواره فیلم 100 شرکت می‌کنند.

حضور فیلم‌های 100 ثانیه‌ای "عروسک" و "TILT UP " در جشنواره فیلم 100
حمید بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فیلم‌های 100 ثانیه‌ای "عروسک" و "TILT UP (حرکت به بالا)" به همت حوزه هنری استان زنجان تهیه می‌شود.
وی با اعلام نکردن موضوع پرداخته شده در فیلم‌های "عروسک" و "TILT UP (حرکت به بالا)" به دلیل لو رفتن سوژه خاطر نشان کرد: شرکت کارگردانان زنجانی در جشنواره‌های مختلف بیانگر رشد کیفی فیلم در زنجان است.
کارگردان فیلم‌های 100 ثانیه‌ای "عروسک" و "TILT UP " اضافه کرد: پویان آقا بابایی تصویر برداری و غلامرضا مهدیون نویسندگی این فیلم‌ها را بر عهده دارند.
وی با تاکید بر اینکه خلاقیت و نوآوری در ساخت یک فیلم از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: حضور در جشنواره‌های مختلف نیز به تجربیات یک فیلمساز افزوده و در افزایش کیفیت فیلم وی موثر است.
وی با اشاره به اینکه مستند "غذاها و شیرینی‌های محلی استان زنجان" نیز به کارگردانی وی در حال ساخت است، یادآور شد: در این مستند به 13 غذای محلی و سنتی موجود در استان پرداخته شده است.
بیگی با تاکید بر اینکه ساخت و پخش مستند "غذاها و شیرینی‌های محلی استان زنجان" در ترویج و شناساندن آداب و رسوم و فرهنگ اصیل مردم زنجان به سایر استان‌ها موثر است، تصریح کرد: غذاهای سنتی به عنوان جزئی از فرهنگ هر شهر و منطقه محسوب می‌شود.
گفتنی است مستند "غذاها و شیرینی‌های محلی استان زنجان" با همکاری صدا و سیمای استان زنجان تهیه و تولید می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول